شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال استان بوشهر، تیم‌های پتروشیمی جم خورموج و سرخپوشان برازجان با کسب قهرمانی و نایب قهرمانی به رقابت‌های لیگ دسته‌سوم کشور راه یافتند.به گزارش فکرشهر از فارس، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال استان بوشهر با برگزاری پنج دیدار حساس و سرنوشت‌ساز به پایان رسید و تیم پتروشیمی جم خورموج با وجود کسب تساوی در آخرین دیدار با اختلاف یک امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم جوان و منضبط سرخپوشان برازجان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.*گزارشی از هفته پایانی
کد خبر: ۸۴۸۷
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال استان بوشهر، تیم‌های پتروشیمی جم خورموج و سرخپوشان برازجان با کسب قهرمانی و نایب قهرمانی به رقابت‌های لیگ دسته‌سوم کشور راه یافتند.

به گزارش فکرشهر از فارس، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال استان بوشهر با برگزاری پنج دیدار حساس و سرنوشت‌ساز به پایان رسید و تیم پتروشیمی جم خورموج با وجود کسب تساوی در آخرین دیدار با اختلاف یک امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم جوان و منضبط سرخپوشان برازجان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

*گزارشی از هفته پایانی

*در نخستین مسابقه هفته هجدهم دو تیم ابوذر کلمه دشتستان و شاهین آبپخش در برابر هم قرار گرفتند که با وجود تلاش دو تیم، نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست نیامد تا هر دو تیم در میانه جدول باقی بمانند.

*در دیگر دیدار این هفته نیز دو تیم سپاهان خورموج و توحید بوالخیر در خورموج در برابر هم قرار گرفتند که تیم توحید بوالخیر با نتیجه سه بر صفر بر میزبان خود غلبه کرد و به عنوان سوم این رقابت‌ها دست یافت.

*تیم امید گناوه که به عنوان گربه سیاه سرخپوشان دشتستان در این رقابت‌ها بوده در یک دیدار نزدیک و پایاپای در برابر تیم سقوط کرده توحید بوشهر به نتیجه پرگل 2 بر 2 رسید تا به عنوان چهارم این رقابت‌ها دست یابد.

*در دیلم نیز تیم جوان و خوش‌ترکیب سرخپوشان برازجان مهمان پویا بود که در پایان با نتیجه پرگل 4 بر 2 در برابر میزبان خود غلبه کرد و تا به عنوان نایب قهرمانی دست یابد و تیم پویای دیلم نیز به زیرگروه استان سقوط کرد.

*در خورموج دیدار سرنوشت‌ساز پتروشیمی جم خورموج که به یک تساوی برای قهرمانی نیاز داشت در برابر سپاهان بوشهر قرار گرفت و در یک بازی پرکش و قوس به نتیجه یک بر یک رسید تا در نخستین حضور خود عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

در پایان این رقابت‌ها تیم پتروشیمی جم به عنوان قهرمانی رسید و سرخپوشان برازجان نیز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا به عنوان نمایندگان استان بوشهر در لیگ دسته سوم کشور حضور یابند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در پایان این رقابت‌ها اظهار داشت: رقابت‌های این فصل لیگ برتر استان با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و تیم‌ها در فضایی سالم به رقابت پرداختند.

محمد نجفی افزود: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و بازیکنان جوان و آینده‌داری در این رقابت‌ها حضور داشتند که امیدواریم روز به روز شاهد افزایش کیفیت فوتبال استان باشیم.

وی یادآور شد: تیم‌های پتروشیمی و سرخپوشان در این رقابت‌ها حضوری موفق‌تر داشتند و موجب جذاب‌تر شدن مسابقات شدند که رقابت هفته‌های پایانی بسیار جذاب و شانه‌به‌شانه بود که به هر دو تیم و سایر تیم‌های این رقابت‌ها تبریک می‌گوییم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم تیم‌های راه یافته به مسابقات لیگ دسته سوم کشور با تجهیز خود و با آمادگی بالاتر از پیشینه فوتبال این استان در سطح کشور دفاع کنند.

در پایان این رقابت‌ها تیم پتروشیمی با 36 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و سرخپوشان برازجان با 35 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم توحید بوالخیر نیز با 32 امتیاز به عنوان سومی رقابت‌ها دست یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر