دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست پایگاه دریابانی گناوه گفت: ازیک فروند شناور باری 30 هزارلیتر سوخت گازوئیل قاچاق در حوزه استحفاظی این شهرستان در دو روز گذشته کشف و ضبط شد.به گزارش فکرشهر، سرهنگ رحمت اله رستمی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درپی گزارش های دریافتی، این شناور با استفاده از تجهیزات الکترونیکی تحت مراقبت و پس از هماهنگی با مقام های قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و این میزان سوخت خارج از شبکه توزیع از آن بدست آمد.
کد خبر: ۸۵۰۵
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۷

فکرشهر: سرپرست پایگاه دریابانی گناوه گفت: ازیک فروند شناور باری 30 هزارلیتر سوخت گازوئیل قاچاق در حوزه استحفاظی این شهرستان در دو روز گذشته کشف و ضبط شد.
به گزارش فکرشهر، سرهنگ رحمت اله رستمی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درپی گزارش های دریافتی، این شناور با استفاده از تجهیزات الکترونیکی تحت مراقبت و پس از هماهنگی با مقام های قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و این میزان سوخت خارج از شبکه توزیع از آن بدست آمد.

وی ارزش تقریبی موادسوخت مکشوفه را 660 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این شناور توقیف ور در این ارتباط یک نفر دستگیر و سوخت های مکشوفه تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی این شهرستان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر