چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: نماینده شرکت پتروپارس در فاز ١٢ پارس جنوبی گفت: فاز 12 پارس جنوبی تا آبانماه به صورت کامل راه‌اندازی می شود...
کد خبر: ۸۵۳
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: نماینده شرکت پتروپارس در فاز ١٢ پارس جنوبی گفت: فاز 12 پارس جنوبی تا آبانماه به صورت کامل راه‌اندازی می شود.
به گزارش فکرشهر، محمد رضا اکبری در نشست هم اندیشی وزیر نفت با مجریان و مدیران فاز ١٢ میدان گازی پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای راه‌اندازی این فاز صورت گرفته است و عملیات اجرایی آن با سرعت خوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه فاز 12 پارس جنوبی بزرگترین فاز پارس جنوبی است، اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، این فاز تا آبانماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده شرکت پتروپارس در فاز ١٢ پارس جنوبی با اشاره به بارگیری دو سکوی این فاز خاطرنشان ساخت: این دو سکو دارای 97 و 98 درصد پیشرفت فیزیکی هستند و در 10 و 18 اردیبهشت‌ماه از یارد خرمشهر بارگیری می‌شود.

وزیر نفت نیز در این نشست اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در زمینه راه‌اندازی فازهای مختلف پارس جنوبی صورت گرفته است و تلاش داریم با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت در توسعه این فازها گام برداریم.

بیژن نامدار زنگنه در ادامه با اشاره به اقدامت صورت گرفته در توسعه فاز 12 پارس جنوبی، بیان داشت: امیدواریم وعده‌های مجریان این طرح به زودی محقق شود و شاهد اجرای این طرح در زمان مقرر باشیم.

بازدید از بخش خشکی فازهای ١٢، ١٤، ١٩، ١٣ و ٢٢ تا ٢٤ از جمله مهمترین برنامه‌های وزیر نفت در عسلویه بوده است.

لازم به ذکر است که وزیر نفت صبح سه شنبه در نخستین روز کاری امسال برای بازدید از روند اجرای پروژه های مختلف پارس جنوبی وارد عسلویه شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر