سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان گفت: 80 درصد اعتبارات طرح هادی روستایی در این شهرستان جذب نشده است.به گزارش فکرشهر، محمد نوروزپور شنبه‌شب در نشست با مردم روستای زیارت در دشتستان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان در یکسال اخیر بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کرده و امیدواریم این خدمات تداوم یابد.وی افزود: اجرای پروژه عمرانی در مناطق روستایی و زیباسازی مناطق روستایی و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین اعتبار به اهداف خود می‌رسیم.
کد خبر: ۸۵۳۴
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان گفت: 80 درصد اعتبارات طرح هادی روستایی در این شهرستان جذب نشده است.

به گزارش فکرشهر، محمد نوروزپور شنبه‌شب در نشست با مردم روستای زیارت در دشتستان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان در یکسال اخیر بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کرده و امیدواریم این خدمات تداوم یابد.

وی افزود: اجرای پروژه عمرانی در مناطق روستایی و زیباسازی مناطق روستایی و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین اعتبار به اهداف خود می‌رسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان با بیان اینکه 80 درصد اعتبارات طرح هادی روستایی در دشتستان جذب نشده، خاطرنشان کرد: به علت عدم تخصیص اعتبار، طرح‌های هادی روستایی در روستاها خیلی کم اجرا شده که فقط 20 درصد از مبلغ تخصیص یافته برای طرح فوق را جذب کرده‌ایم و 80 درصد جذب نشده است.

نوروزپوز در مورد خانه‌های خسارت دیده زلزله سال قبل در روستای زیارت نیز گفت: در روستای زیارت فقط به 35 خانه تسهیلات ارائه شده و البته حجم خدمات در مورد زلزله در دشتستان بی‌نظیر است.

به نوشته ی فارس، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: بنیاد مسکن تاکنون خدمات قابل توجهی در شهرستان دشتستان ارائه کرده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در مورد تسهیلات ارائه شده به خانه‌های خسارت دیده در زلزله سال قبل نیز بیان کرد: دولت تصویب کرده که به یک‌هزار و 800 واحد مسکن آسیب‌دیده تسهیلات ارائه شود و در حال پیگیری بیشتر آن هستیم، البته این مصوبه باید مسیر زیادی را از مدیریت بحران و وزارت کشور طی کند تا تصویب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر