دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۴۱۳
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: برای نخستین بار حضور تیم‎های والیبال ساحلی پیکان بندر دیر و دریادلان گناوه در لیگ برتر والیبال ساحلی کشور قطعی شد.

به گزارش فکرشهر، حسن بازدرهوا در گفت و گو با ایرنا افزود: مراسم قرعه کشی این رقابت‎ها در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طبق برنامه باشگاه های دریادلان بندر گناوه و پیکان بندر دیر عنوان میزبانان هفته ‎های اول و دوم این رقابت‎ها انتخاب شدند.

وی بیان کرد: این رقابت‎ها در مجموع در هشت هفته و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌‏شود.

بازدرهوا ادامه داد: در این دور از رقابت‌ها  ۱۲ تیم شامل شهرداری کلاچای، منطقه آزاد چابهار، گلساپوش یزد، سروقامتان بابل، توپکا بابلسر، پیکان بندر دیر، دریادلان گناوه، رعد پدافند تهران، موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، وارنا شهر باران و هورسان رامسر حضور دارند.

وی بیان کرد:  بر اساس اعلام کمیته ساحلی فدراسیون والیبال هفته نخست لیگ برتر والیبال ساحلی به مدت سه روز از ۱۸ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در شهرستان گناوه برگزار می‌‏شود که پیکان دیر و دریادلان گناوه در نخستین بازی خود دربی بوشهری‏ها را برگزار می‎ کنند.

بازدرهوا ادامه داد: نمایندگانِ استانِ بوشهر امسال نخستین سال حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی را تجربه می ‎کنند و این نقطه آغازی بر اثبات توانمندی این رشته ساحلی در استان بوشهر است.

وی افزود: هیات والیبال استان بوشهر فعال سازی و راه اندازی والیبال ساحلی در تمام شهرستان‏های استان را دنبال می‏ کند و این یک فرصت برای استعدادیابی و ارتقا سطح والیبال ساحلی استان بوشهر است.

بازدرهوا گفت: در ارزیابی اسفندماه فدراسیون والیبال استان بوشهر در بخش والیبال ساحلی برای نخستین بار موفق به کسب رتبه سوم کشور شد و بدون شک با توجه به ساحلی بودن استان ظرفیت لازم برای رسیدن به جایگاه نخست کشوری وجود دارد.

وی افزود: استان بوشهر در بهمن ماه امسال نیز میزبانی ۲ رویداد ملی در رشته والیبال ساحلی بود که با حضور بازیکنان ملی پوش و برگزاری دوره ‎های آموزشی فرصت خوبی برای تجربه اندوزی بازیکنان هم استانی فراهم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر