دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۴۳۰
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به شرایط خاص کرونایی و افزایش میزان ابتلا و بستری کرونایی در استان گفت: استان بوشهر شرایط پذیرش مسافر نوروزی را ندارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای کنترل شیوع کرونا تلاش‌های گسترده‌ای در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی در کنترل خودروهای غیربومی در ورودی‌های استان بوشهر اضافه کرد: مسافرت به استان بوشهر در سه روز پایانی هر هفته ممنوع است.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم طرح شهید سلیمانی در جلوگیری از گسترش بیماری کرونا بیان کرد: مردم استان بوشهر همراهی و همکاری در رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با کرونا داشته‌اند و رعایت این دستورالعمل‌ها ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال باید مراقبت بیشتری در جلوگیری از انتشار کرونا داشته باشیم تصریح کرد: مردم در نقاط مختلف استان بوشهر باید از برپایی مراسم چهارشنبه آخر سال اجتناب کنند.

گراوند با اشاره به نقش رعایت همه جانبه پروتکل بهداشتی، استفاده مستمر از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در کنترل بیماری افزود: به احتمال زیاد رنگ وضعیت کرونایی برخی شهرهای استان بوشهر خصوصاً در شمال استان تغییر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سواحل و مدرسه‌های استان بوشهر برای اقامت در ایام نوروز بسته است، ادامه داد: در مدارس و سواحل استان بوشهر هیچ‌گونه امکانات اقامتی و خدماتی وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر