شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان به مناسبت هفته ثبت احوال ضمن بازدید از اداره ثبت احوال این شهرستان، از نزدیک با کارکنان و پرسنل نیز دیدار و گفتگو کرد.به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع با تبريك هفته ثبت احوال، گفت: با توجه به جمعیت بالای این شهرستان افزایش سهیمه صدور کارت ملی هوشمند و توسعه خدمات بیشتر ثبت احوال ضروری است.فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه ثبت احوال درتامین امنیت پایدار وهویت ملی نقشی مهم دارد. تصریح کرد: دربهره گیری از قانون و برخورداری از حقوق اجتماعی افراد جامعه، ثبت احوال، شناسنامه و کارت ملی رکن اساسی است که هویت ملی یک فرد به شمار می آید.
کد خبر: ۸۵۴۷
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان به مناسبت هفته ثبت احوال ضمن بازدید از اداره ثبت احوال این شهرستان، از نزدیک با کارکنان و پرسنل نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع با تبريك هفته ثبت احوال، گفت: با توجه به جمعیت بالای این شهرستان افزایش سهیمه صدور کارت ملی هوشمند و توسعه خدمات بیشتر ثبت احوال ضروری است.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اینکه ثبت احوال درتامین امنیت پایدار وهویت ملی نقشی مهم دارد. تصریح کرد: دربهره گیری از قانون و برخورداری از حقوق اجتماعی افراد جامعه، ثبت احوال، شناسنامه و کارت ملی رکن اساسی است که هویت ملی یک فرد به شمار می آید.

دکتر زارع بیان داشت: براساس اختراعات خوب صورت گرفته ثبت احوال ایران به لحاظ ساختار اداری، تکنولوژی، ابزار و امکانات یکی از سازمان های پیشرو در دنیا است.

رییس ثبت احوال شهرستان دشتستان نیز گفت: هم اکنون سامانه صدور کارت ملی هوشمند در شهرهای برازجان، آبپخش، تنگ ارم، سعدآباد و شبانکاره دردست اجراست و مشکلی دراین مناطق نداریم.

مرتضی ایزدی افزود: درحال رایزنی برای اختصاص یک سامانه صدور کارت هوشمند ملی برای بخش بوشکان و اداره پست برازجان هستیم که بزودی این سامانه را راه اندازی خواهیم کرد.
 
ایزدی بیان کرد: یکی از مشکلات شهرستان دشتستان ثبت وقایع حیاتی تولد وفوت است که از دهیاران و مسوولان ذی ربط تقاضا داریم در این زمینه همکاری لازم را درثبت بموقع وقایع با ثبت احوال به عمل آورند.

شایان ذکر است روزهای هفته ثبت احوال از سوم تا نهم دی‌ماه به ترتیب با عناوین "ثبت احوال؛ مدیریت هویت فضای مجازی"، "ثبت احوال؛ اتقان و صدور اسناد هویتی"، "ثبت احوال؛ نظام‌ جامع شناسایی ایرانیان"، "ثبت احوال؛ رصد تحولات آمار جمعیتی"، "ثبت احوال؛ تسهیل در ارائه خدمات"، "ثبت احوال؛ حفظ هویت فرهنگی" و "ثبت احوال؛ ثبت مهاجرت" نام‌گذاری شده و هر روز برنامه خاص خود را با محوریت عناوین مطروحه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر