شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۵۳۸
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تمام محورهای ورودی این شهرستان به دلیل وضعیت نارنجی کرونایی تا پایان نوروز بسته است.

به گزارش فکرشهر، احمد دشتی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس این مصوبه از ۲۶ اسفند تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ تمام مبادی ورودی اصلی و فرعی این شهرستان دیلم بر روی مسافران بسته است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی، هیچ برنامه‌ای برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان برگزار نمی‌شود و سواحل، پارک‌ها، مراکز تفریحی و سیاحتی به صورت کامل تعطیل و اقامت در مدرسه‌ها و مهمانسراهای ادارات نیز ممنوع است.

فرماندار دیلم اضافه کرد : باتوجه به عادی انگاری و حضور مردم در مراسم عروسی، شب نشینی، تجمع و کاهش استفاده از ماسک در بین شهروندان، آمار بستری و مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اصناف، بازاریان، نانوایی‌ها، مراکز خرید، داروخانه‌ها و تمام مردم برای حفظ سلامتی خانواده خود به ویژه کودکان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای به رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک اهتمام جدی داشته باشند.

دشتی  افزود: توفیق امروز در مدیریت بیماری کووید ۱۹ حاصل تعامل، همراهی و همکاری مستقیم مردم در گروه‌ها و پویش‌های سلامت محور بوده است.

وی  بیان کرد: شهرستان دیلم به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور با برخورداری از آب و هوای مناسب در این فصل از سال و سواحل و طبیعت زیبا، بازارهای تجاری و به ویژه مردمانی خون گرم در سال‌های گذشته میزبان هموطنان زیادی از سایر مناطق کشور بوده اما در نوروز ۱۴۰۰ از هموطنان عزیز  تقاضا می‌شود از انتخاب این منطقه برای سفرهای  نوروزی خود پرهیز کنند.

شهرستان دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر