سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: گروه تروریستی داعش یکی از اعضای خود را به خاطر گریستن برای یکی از بستگانش اعدام کرد.به گزارش فکرشهر از ایسنا به نقل از العالم، یکی از تروریست‌های دستگیر شده در دیالی در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرده است که یکی از اعضای داعش که مجبور شده بود پسرخاله و دوست دوران کودکی‌اش را بکشد، پس از این اقدام برایش گریه کرد.
کد خبر: ۸۵۵۵
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: گروه تروریستی داعش یکی از اعضای خود را به خاطر گریستن برای یکی از بستگانش اعدام کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا به نقل از العالم، یکی از تروریست‌های دستگیر شده در دیالی در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرده است که یکی از اعضای داعش که مجبور شده بود پسرخاله و دوست دوران کودکی‌اش را بکشد، پس از این اقدام برایش گریه کرد.

سایت شبکه عراقی سومریه‌نیوز تأکید کرد، این زندانی که (ع - ج) نام دارد، گفته است داعش پایان ماه ژوئن، کمینی را در یک مسیر کشاورزی نزدیک تکریت در استان صلاح‌الدین نصب کرد و تعدادی از نیروهای عراقی را به اسارت گرفت و آنها را برای اعدام به منطقه دوری منتقل کرد.

1419835112160_alalam_635553889762447892_25f_4x3.jpg

این زندانی که از ساکنان صلاح‌الدین است و اخیراً به اتهام اقدامات تروریستی در بعقوبه دستگیر شده، خاطرنشان کرد: یکی از عناصر داعش پس از آنکه متوجه شد یکی از سربازان اسیر عراقی از بستگان و دوست دوران کودکی اوست، غافلگیر شد و تلاش کرد تا وی را نجات دهد اما تلاش‌هایش بی‌نتیجه ماند و مسئول این گروه وی را مجبور کرد فامیلش را در برابر جمع اعدام کند.

زندانی مذکور گفت: این عضو داعش پس از کشتن فامیلش بر جسد وی افتاد و شروع به گریه کرد و مسئول داعشی هم به دلیل نگرانی از شورش با شلیک گلوله به سرش او را هم اعدام کرد.

این زندانی افزود: ده‌ها عضو داعش از پایگاه‌های خود فرار کردند زیرا اعتقاد دارند که وارد درگیری زیانباری شده‌اند.

وی ادامه داد: فرماندهان عربی و خارجی این گروه تروریستی را هدایت می‌کنند و عراقی‌ها فقط هیزم آتشی هستند که تر و خشک را با هم می‌سوزاند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر