دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی کنگان گفت: ترافیک درون‌شهری کنگان ساماندهی می‌شود.به گزارش فکرشهر، اکبر پاریابی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرهای مهم و بزرگ استان بوشهر است و توجه به مشکلات این شهرستان باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مردم و رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و روز به روز شاهد بهبود خدمات به مردم هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۳
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۳

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی کنگان گفت: ترافیک درون‌شهری کنگان ساماندهی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، اکبر پاریابی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرهای مهم و بزرگ استان بوشهر است و توجه به مشکلات این شهرستان باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مردم و رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و روز به روز شاهد بهبود خدمات به مردم هستیم.

رئیس شورای اسلامی کنگان بر لزوم ساماندهی ترافیک درون شهری کنگان تاکید کرد و یادآور شد: همه مسئولان باید در این راستا تلاش خود را به کار گیرند.

پاریابی، خواستار مکان یابی برای وانت‌های باربری و کارگران فصلی کنگان شد و گفت: وانت‌بارها باید مکانی داشته باشند تا ایجاد ترافیک و نارضایتی مردم نکنند.

وی در ادامه خواستار ساماندهی پارکینگ درون‌شهری کنگان شد و افزود: بهبود وضعیت پارکینگ‌های شهری به منظور کاهش مشکلات ترافیکی مورد توجه و تاکید است.

شهردار شهر ساحلی بنک نیز بیان کرد: شهر ساحلی بنک دارای ظرفیت بالای گردشگری و توریستی است و باید از این ظرفیت بهره ببریم.

حسین صفایی در پایان متذکر شد: زیباسازی سواحل بنک و ساماندهی ترافیک شهری و تعریض خیابان‌ها و معابر باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر