دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی با بیان اینکه همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فضای امیدواری بر ایران حاکم شده است افزود: این ملت، شایستگی دارند صاحب سخن متقن و محکم از سوی ...
کد خبر: ۸۵۷۴
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اولویت استخدام های دولتی با فعالان حاضر در سازمان های مردم نهاد(سمن ها) است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در نشست با خیرین حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر اظهار داشت: پیامبر اسلام همواره به انفاق و بخشش به دیگران تاکید داشته و ما ایرانیان افتخار داریم که از دین مبین اسلام پیروی می کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فضای امیدواری بر ایران حاکم شده است افزود: این ملت، شایستگی دارند صاحب سخن متقن و محکم از سوی پیامبران الهی در دنیا باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با تقدیر از مسئولیت پذیر اجتماعی خیرین حامی بیماران کلیوی حاضر در نشست، گفت: شما دارای صفت انفاق هستید که خدواند بارها بر آن تاکید کرده است.

رزمجو افزود: طبق آیات قرآن و احدایث دین اسلام، مسلمان کسی است که به داد مظلومان و انسان های مستضغف برسد حتی اگر آن افراد، مسلمان نباشند و حضور و فعالیت شما در یک سازمان مردم نهاد، دارای ارزش بالایی است زیرا مسئولیت پذیری اجتماعی، در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: شما خیرین در راهی قدم گذاشته اید که از مال خود برای نجات جان بندگان مضطر و گرفتار، گام بر می‌دارید و یقینا مزد و اجر شما در نزد خداوند محفوظ است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه زمانی استان بوشهر هیچ‌گونه فعالتی در زمینه پیوند کلیه برای بیماران نداشت، تصریح کرد: امروز به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بوشهر و شما خیرین شاهد هستیم که بیش از 90 بیمار کلیوی استان تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته اند که پیشرفت بسیار خوبی است.

حجت الاسلام رزمجو اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت اقدامات گسترده و خوبی داشته و شرایط را برای مردم به گونه ای قرار داده تا سیر درمانی آنان تا زمان بهبود و سلامتی به راحتی و بدون دغدغه مالی طی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: خیرین محترم، همچنان در کمک به ملت و دولت، به حمایت های مالی خود از بیماران ادامه دهند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اولویت استخدام های دولتی با فعالان حاضر در سازمان های مردم نهاد(سمن ها) است زیرا این افراد با حضور و مشارکت در این گونه سازمان های غیر دولتی، مسئولیت پذیری اجتماعی خود را ثابت کرده اند.
منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر