دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به سفر هیئت دولت به استان بوشهر گفت: شهرداری بوشهر باید خواسته‌های خود را برای ارائه به رئیس جمهور آماده کند.به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با اشاره به حضور حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در نشست چهارشنبه این شورا اظهار کرد: آب‌انبار درون عمارت شورا شکل ظاهری مناسبی ندارد و نیاز است که اسرع وقت وضعیت ظاهری آن ساماندهی شود.
کد خبر: ۸۵۸۲
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به سفر هیئت دولت به استان بوشهر گفت: شهرداری بوشهر باید خواسته‌های خود را برای ارائه به رئیس جمهور آماده کند.

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با اشاره به حضور حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در نشست چهارشنبه این شورا اظهار کرد: آب‌انبار درون عمارت شورا شکل ظاهری مناسبی ندارد و نیاز است که اسرع وقت وضعیت ظاهری آن ساماندهی شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر قرار داریم شهردار بوشهر باید پیشنهاد و خواسته‌های مهم خود را برای ارائه به رئیس جمهور آماده  کند.

رئیس شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دهه مبارک فجر مجموعه شهرداری باید خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه آماده کند.

تکلیف برنامه‌های روز بوشهر مشخص شود

برزگرزاده بیان داشت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر نیز باید با برگزاری نشست‌های خود تکلیف برگزاری روز و یا هفته بوشهر را طراحی کند و برنامه‌های متناسب با آن را پیش‌بینی کند.

استفاده از ایده‌های شهروندی برای کمک به متنوع کردن برنامه‌های عید نوروز

وی  با تاکید بر استفاده‌ از ایده‌های شهروندی در روند توسعه و پیشرفت شهری ابراز داشت: شهرداری باید زمینه استفاده از ایده‌های شهروندان برای برنامه‌های عید نوروز را فراهم کند تا زمینه متنوع برگزار شدن برنامه‌های عید فراهم شود.

شهربازی در خور شأن شهروندان بوشهر وجود ندارد

زهرا رضایی عضو شورای شهر بوشهر نیز بیان کرد: شهر بوشهر به عنوان مرکز استان بوشهر یک شهربازی در خور شان شهروندان ندارد و با توجه به ضرورت وجود شهربازی باید با نگاه دقیق‌تری به این موضوع پرداخته شود.

الهام بارگاهی رئیس کمیسیون شورای شهر بوشهر نیز اظهار کرد: با توجه به محقق شدن صددرصدی بودجه شهرداری باید روند پیشرفت پروژه‌های شهری سرعت بیشتری بگیرد و همچنین گزارشی از وضعیت پیشرفت آنها به شورا ارائه شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر