شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۸۲۶
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی ، موادغذایی تاریخ مصرف گذشته از ۲ انبار نگهداری کالا توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این شبکه کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش فکرشهر، عصمت حیدری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی  که باهدف تامین امنیت غذایی شهروندان شروع شده است تاکنون  به میزان حدود ۴۰۰ کیلوگرم محصولات غذایی که عمده آنها محصولات لبنی بودند، شناسایی و جمع‌آوری شد.

وی اظهارکرد: اقلام کشف شده در صورتجلسه‌ای  به منظور معدوم شدن به انبار شبکه بهداشت ودرمان انتقال داده شد.

حیدری گفت: تولید و عرضه مواد غذایی در شرایط بهداشتی و داشتن تاریخ تولید و انقضا روی همه محصولات غذایی ضروری است.
سرپرست شبکه و بهداشت ودرمان گناوه افزود: شهروندان این شبکه را در زمینه تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه بویژه در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده‌است یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی توسط صنوف با شماره  ۱۹۰ تماس بگیرند.

وی گفت: بازرسان بهداشت محیط این شبکه تا پایان اجرای این طرح که تا ۱۵ فروردین ادامه دارد،  بر همه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت می‌کنند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه بیان کرد:  این شبکه در کنار اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، از ابتدای اعمال محدودیت‌های کرونایی مناطق نارنجی، نظارت مستمری بر اماکن و عرضه موادغذایی دارند که تاکنون ۱۵  واحد صنفی کافه در این شهرستان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی، تعطیل و مهروموم شدند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر