دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه گردشگری بین استان های بوشهر و فارس خبر داد.به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده با اعلام این مطلب گفت: هفته آینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، میزبان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و رئیس انجمن صنفی آزانس های مسافرتی این استان است تا با حضور آنان و مدیرکل میراث فرهنگی  و معاون گردشگری استان بوشهر این تفاهم نامه همکاری منعقد شود.
کد خبر: ۸۶۰۴
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه گردشگری بین استان های بوشهر و فارس خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده با اعلام این مطلب گفت: هفته آینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، میزبان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و رئیس انجمن صنفی آزانس های مسافرتی این استان است تا با حضور آنان و مدیرکل میراث فرهنگی  و معاون گردشگری استان بوشهر این تفاهم نامه همکاری منعقد شود.

وی افزود: معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بنا دارد با استفاده از تجارب استان فارس، گردشگری استان بوشهر را تقویت ببخشد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه در این تفاهم نامه، از ظرفیت‌های گردشگری استان فارس استفاده خوهد شد افزود: در این طرح از طریق آژانس های گردشگری استان فارس، گردشگران خارجی این استان را به بوشهر آورده و جاذبه های گرشگری استان مان را به آنان معرفی می کنیم.

امیرزاده اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در این همکاری نقش تسهیل کننده شرایط بین آژانس های گردشگری بوشهر و فارس را خواهد داشت تا از این پس آژانس های مسافرتی فارس، استفاده از فضا و جاذبه های گردشگری استان  بوشهر را نیز در تورهایی که برای مسافران خارجی خود تدارک می بینند، بگنجانند.

به نوشته ی مهر، وی اظهار داشت: در نشست های همکاری گردشگری بین این دو استان که در هفته آینده و طی دو روز برگزار می شود، رئیس انجمن صنفی و رئیس اتحادیه هتل داران استان بوشهر هم حضور خواهند داشت و در زمینه شرایط همکاری با یکدیگر توافق خواهند کرد و بخش دولتی، تنها فراهم کننده زمینه این همکاری بین بخش خصوصی دو استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر