دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت تهران گفت: اجتماع های مختلف مردم در روز 9 دی در کشور مسوولان را بیدار و دشمن را مایوس می کند.به گزارش فکرشهر، آیت الله کاظم صدیقی روز سه شنبه به مناسبت 9 دی در جمع مردم بوشهر افزود: تجمع 9 دی به مسوولان هشدار می دهد حواستان را جمع کنید چون این مردم حاضر در صحنه، دین، ولایت، معنویت می خواهند.وی اظهار کرد: مردم ایران رشد خود را در معنویت و دینداری می خواهند و اگر ذره ای رنگ دین در جامعه به خصوص دانشگاه ها کمرنگ شود، کشور صدمه می بیند.صدیقی اضافه کرد: سران فتنه ای که امروز طلب کاری می کنند، گویا اتفاقات فتنه 88 را از یاد برده اند.
کد خبر: ۸۶۰۸
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: امام جمعه موقت تهران گفت: اجتماع های مختلف مردم در روز 9 دی در کشور مسوولان را بیدار و دشمن را مایوس می کند.

به گزارش فکرشهر، آیت الله کاظم صدیقی روز سه شنبه به مناسبت 9 دی در جمع مردم بوشهر افزود: تجمع 9 دی به مسوولان هشدار می دهد حواستان را جمع کنید چون این مردم حاضر در صحنه، دین، ولایت، معنویت می خواهند.

وی اظهار کرد: مردم ایران رشد خود را در معنویت و دینداری می خواهند و اگر ذره ای رنگ دین در جامعه به خصوص دانشگاه ها کمرنگ شود، کشور صدمه می بیند.

صدیقی اضافه کرد: سران فتنه ای که امروز طلب کاری می کنند، گویا اتفاقات فتنه 88 را از یاد برده اند.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، هدف و برنامه دشمنان ملت ایران مشخص بود ولی در فتنه 88 هدف فتنه گران تامین خواسته قدرت های استکباری و توقف نظام در مسیر رشد معنوی و علمی مطرح بود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: دشمن با فتنه 88 به دنبال از بین بردن امنیت بود چون وقتی امنیت نباشد، رشد علمی و سامان اقتصادی نیز وجود نخواهد داشت و به این ترتیب زمینه تضعیف قدرت مرکزی فراهم می شود.

حجت الاسلام صدیقی یادآور شد: هدف دیگر دشمن از فتنه 88 تغییر مسیر انقلاب، حکومت و حاکمیت بود به همین دلیل ندای جمهوری منهای اسلام را سر دادند و حتی قانون اساسی فاقد اسلام برای آن نوشتند.

امام جمعه موقت تهران گفت: هدف سوم فتنه گران، آتش زدن شکوه، اقتدار و حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رای بود.

وی یادآور شد: فتنه گران با توهین به امام راحل، امام حسین (ع) و اصل ولایت فقیه می خواستند قداست اسلام و ولایت را در این سرزمین بشکنند.

صدیقی با بیان این که در فتنه 88 همه بدی ها وجود داشت، گفت: فتنه 88 خلاف امنیت، اخلاق، حاکمیت دین و مسیر انقلاب و در راستای تامین خواسته های استکبار جهانی و قدرت طلبی و حرص به دنیای بیگانگان بود.

وی گفت: دشمن وقتی دید نظام جمهوری اسلامی بر اساس ولایت و با حکومت دینی دنیا را آباد و در مسیر مدارج عالی حرکت می کند، دست به فتنه زد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: مردم ایران روز 9 دی با حضور در خیابان ها یکصدا به امام زمان (عج) اعلام کردند که این ملت عاشورایی هستند.

صدیقی گفت: عناوین فقهی درباره اینهایی که اکنون در حصر هستند، محارب، وارد کردن صدمه های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی به جامعه اسلامی و همراهی با بیگانه است و اگر بخواهند دادگاهی شوند، از نظر شرعی و قانونی حکم اعدام برای آنان دور از قانون نیست.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: حرکت مردم در 9 دی یک حرکت بازدارنده توام با بصیرت بود که با وجود «زبیر»های مختلف ولی مردم فریب نخوردند و با توسل به پرچم ولایت و بصیرت کافی در اعتقاد به ولایت، دینداری، تعبد و دفع فتنه دشمن سنگ تمام گذاشتند.

وی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توصیه کرد: جوانان دانشگاهی ما ولایی و معتقد هستند و حواسشان باشد که تا اهالی فتنه بار دیگر به دانشگاه برنگردند. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر