چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
یک مقام سپاه استان:
فکرشهر: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از به آتش کشیده شدن نماد ماهواره توسط بسیجیان در روستای دویره بوشهر خبر داد...
کد خبر: ۸۶۱۱
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از به آتش کشیده شدن نماد ماهواره توسط بسیجیان در روستای دویره بوشهر خبر داد.

غلامرضا شهابی امروز اظهار داشت: برای اینکه در نبرد عرصه‌های فرهنگی با هجمه دشمنان بخواهیم نتیجه بگیریم و زمان را از دست ندهیم، می‌بایست کسانی که در این عرصه کار می‌کنند بصیرت و صبر داشته باشند.

شهابی اظهار داشت: در جنگ نرم که جنگ بسیار سختی است باید ابزارمان را به‌کار ببندیم که پیروز شویم و برای این کار باید روحیه جهادی و خدمتگزاری به مردم را به عنوان جهاد اصلی به‌کار ببریم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم باید به این باور برسند که ماهواره آسیب‌های خطرناکی دارد و وسیله دشمن در منحرف کردن مردم و خصوصا جوانان از اعتقادات پاکشان است و این کار را از روی اجبار نمی‌شود به مردم تحمیل کنیم و مطمئنا به نتیجه نمی‎رسیم.

وی بیان کرد: مردم همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس به خوبی در مقابل دشمن ایستادند و از ارزش‌های دینی و انقلابی خود دفاع کردند در حال حاضر و در این جنگ سخت و طاقت‌فرسا نخواهند گذاشت دشمنان اعتقاداتشان را از آنها بگیرند.

به نوشته ی فارس، شهابی از به آتش کشیده شدن نماد ماهواره توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن در روستای دویره بوشهر خبر داد و تصریح کرد: جمع کثیری از مردم این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند تا ماهواره‌های خود را تحویل دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر