دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۱۴۰
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید در استان بوشهرگفت: انتظار می‌رود برای تقویت تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد استان، بانک‌ها پای کار باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته علی‌رغم کمبودها و مشکلاتی که وجود داشت با تلاش مدیران استان شاهد اقدامات خیلی خوبی بودیم و طرح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف اجرا شد.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر تلاش‌های خوبی برای توسعه گردشگری صورت گرفته است ولی به خاطر شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، این زیرساخت‌ها قابل استفاده نیستند.

استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تصریح کرد: رونق تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان باید اولویت اصلی همه مدیران باشد و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

وی بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نباید در حد شعار باقی بماند و باید گام‌های عملی برای تحقق این شعار مهم برداشته شود.

گراوند ضمن تاکید بر حذف گیر و مشکلات حوزه تولید بیان کرد: رونق تولید، اشتغال‌زایی و توسعه صادرات غیرنفتی باید در اولویت باشد و این مهم نیاز به آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای لازم برای اصلاح قوانین و بخشنامه‌ها است.

وی اصلاح قوانین، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها دست و پا گیر را ضروری دانست و افزود: در استان‌ها باید اختیارات بیشتری برای تصمیم‌گیری‌ها وجود داشته باشد و با تمرکززدایی مناسب برای رفع مشکلات تلاش شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر