جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرحله نهایی رقابتهای لیگ بیسبال کشور روز چهارشنبه در بوشهر آغاز شد.به گزارش فکرشهر، این رقابت ها با شرکت چهار تیم شهرداری گیلان، آذرخش کوهپایه تهران، نادری بوشهر و شرکت گاز تهران به مدت سه روز در زمین نادری بوشهر ادامه دارد.در بازی نخست تیم نادری بوشهر با نتیجه 22 بر 2 مقابل شهرداری گیلان به برتری رسید.دبیر انجمن سافت بال و بیسبال کشور درحاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگاران گفت: چهار تیمی که در مسابقات لیگ بیسبال کشور حضور دارند از دو گروه شمال و جنوب به دور نهایی این مسابقات صعود کرده اند.
کد خبر: ۸۶۲۱
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۸

فکرشهر: مرحله نهایی رقابتهای لیگ بیسبال کشور روز چهارشنبه در بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، این رقابت ها با شرکت چهار تیم شهرداری گیلان، آذرخش کوهپایه تهران، نادری بوشهر و شرکت گاز تهران به مدت سه روز در زمین نادری بوشهر ادامه دارد.

در بازی نخست تیم نادری بوشهر با نتیجه 22 بر 2 مقابل شهرداری گیلان به برتری رسید.

دبیر انجمن سافت بال و بیسبال کشور درحاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگاران گفت: چهار تیمی که در مسابقات لیگ بیسبال کشور حضور دارند از دو گروه شمال و جنوب به دور نهایی این مسابقات صعود کرده اند.

کیوان صفائیان افزود: با توجه به زمین خوب و استاندارد نادری بوشهر میزبانی این مسابقات به استان بوشهر رسید.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: بوشهر به عنوان قطب بیسبال کشور حضور فعالی دراین مسابقات داشته و اسکلت تیم ملی را بیشتر ورزشکاران بوشهری تشکیل می دهند.

صفائیان ادامه داد: با توجه به برپایی مرحله اول اردوی تیم ملی بیسبال در بوشهر در آذرماه، مرحله دوم اردوی تیم ملی برای مسابقات غرب آسیا نیز اوایل بهمن ماه در بوشهر بر گزار خواهد شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر