جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۲۷۰
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی و برگزاری جشن تولد در بوشهر منجر به ابتلای ۷ نفر به کرونا شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حمید حبیبی نیا افزود: علیرغم همه توصیه‌ها باز هم شهروندان با حضور در مجلس عزاداری یا مراسم جشن خانوادگی و دورهمی باعث به خطر انداختن سلامت خود و سایر شهروندان می‌شوند.

وی گفت: پس از اطلاع تیم رهگیر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نسبت به ابتلای فردی به بیماری کرونا در تاریخ دوم فروردین بلافاصله اقدام به رهگیری افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا کردند که در آن مدت ۲ نفر از بستگان نزدیک با بیمار مثبت شدند.

معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر ادامه داد: با ادامه رهگیری افراد، ۵ نفر دیگر تست سریع کرونای آن‌ها مثبت اعلام شد که مشخص شد همه آن‌ها در مراسم جشن تولد شرکت کرده‌اند، ولی حال عمومی مبتلایان خوب توصیف شد.

حبیبی نیا گفت: با عادی انگاری عموم و رعایت نکردن کامل شیوه‌نامه‌ها و توصیه‌ها مبنی بر برگزار نکردن هرگونه تجمع و تردد نکردن بی‌مورد در مکان‌های شلوغ موارد ابتلا روزانه به کرونا در شهرستان بوشهر سیر صعودی بگیرد به نحوی که شاهد افزایش چشمگیر مراجعه افراد به مرکز غربالگری کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت نبی اکرم (ص) جهت انجام تست PCR هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر