يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: با توجه به نیازهای ضروری به فضاهای آموزشی دراین شهرستان، تکلیف زمین ها و املاک دارای کاربری آموزشی باید مشخص شود.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی این اداره به نقل از اسکندر احمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر این اداره شده مربوط به زمین ها واملاک مربوط به آموزش وپرورش است که با وجود دارا بودن کاربری آموزشی به دلایل مختلف افرادی ادعای مالکیت آنها را دارند.وی خواستار کمک و مساعدت همه دستگاه ها بویژه فرمانداری دربرطرف شدن این مشکل شد.
کد خبر: ۸۶۳۲
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: با توجه به نیازهای ضروری به فضاهای آموزشی دراین شهرستان، تکلیف زمین ها و املاک دارای کاربری آموزشی باید مشخص شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی این اداره به نقل از اسکندر احمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر این اداره شده مربوط به زمین ها واملاک مربوط به آموزش وپرورش است که با وجود دارا بودن کاربری آموزشی به دلایل مختلف افرادی ادعای مالکیت آنها را دارند.

وی خواستار کمک و مساعدت همه دستگاه ها بویژه فرمانداری دربرطرف شدن این مشکل شد.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: درسال جاری یک میلیارد و 270 میلیون ریال در قالب بودجه تعمیرات و طرح هجرت به این اداره اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: 730 میلیون ریال نیز به عنوان سرانه آموزشی و تجهیز مدارس خاص این شهرستان اختصاص یافته که همه این اعتبارات جذب و به مدارس تحویل شده است.

احمدی به طرح های درحال اجرای این مجموعه اشاره کرد و گفت: اردوگاه شهدای دانش آموزی، چمن مصنوعی و نوسازی مدرسه فضیلت از جمله بزرگترین طرح های آموزش و پرورش است که ازاین طرح ها مدرسه فضیلت و روستای تل تل با مشارکت خیرین دردست اجراست.

فرماندار گناوه با قدردانی از تلاشگران عرصه آموزش و فرهنگ، شورای آموزش و پرورش را از پویاترین شوراهای این شهرستان دانست و گفت: جلسات آموزش وپرورش همچون گذشته قانونمند باشد ومصوبات نیز ضمن پیگیری باید قابلیت اجرایی داشته باشند.

عبدالنبی یوسفی بر اهمیت و احترام به شخصیت و ارزش والای فرهنگیان اشاره کرد و افزود: ما هم در مقابل دانش آموزان و هم اولیای آنها مسوولیم و باید درتمام تصمیمات خود انتظارات آنها را مد نظر داشته باشیم. 

وی درباره زمین های با کاربری آموزشی گفت: براساس مصلحت شهر و قانون مندی تصمیم می گیریم و باید در مورد همه اراضی مورد نظر ضرورت سنجی صورت گیرد و از شهرداری و مسکن وشهرسازی استعلام انجام شود.

بیش از 15 هزار دانش آموز درشهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در قالب 153 آموزشگاه و 516 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر