دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در اجرای ابلاغ دولت مبنی بر افزایش 30 درصدی قیمت نان، نرخ انواع نان حجیم و نیمه حجیم دراین استان افزایش یافت.به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی محمدی در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: دولت با توجه به افزایش نرخ آرد و گندم، مجوز افزایش قیمت نان را صادر کرده که تولید کنندگان نان های حجیم و نیمه حجیم نیز از این قوانین مثتثنی نیستند.
کد خبر: ۸۶۳۵
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در اجرای ابلاغ دولت مبنی بر افزایش 30 درصدی قیمت نان، نرخ انواع نان حجیم و نیمه حجیم دراین استان افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی محمدی در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: دولت با توجه به افزایش نرخ آرد و گندم، مجوز افزایش قیمت نان را صادر کرده که تولید کنندگان نان های حجیم و نیمه حجیم نیز از این قوانین مثتثنی نیستند.

وی اضافه کرد: با این افزایش، قیمت هرعدد نان همبرگری از دو هزار و700 ریال به سه هزار و 300 ریال، باگت از دو هزار و 700 ریال به سه هزار و 300 ریال، تست کوچک از بسته ای یکهزار و800 ریال به دو هزار و 300 ریال، تست بزرگ از بسته ای دو هزار و400 ریال به بسته ای سه هزار ریال، نان لقمه از هر عدد یکهزار و 200 ریال به یکهزار و 500هزار ریال و نان هات داگ از هر عدد چهار هزارو 800ریال به شش هزار و 300 ریال رسیده است.

حسینی محمدی افزود: همه واحدهای نانوایی نان های حجیم و نیمه حجیم در استان بوشهر ملزم به رعایت این نرخ هستند.

وی ادامه داد: در این ارتباط بازرسی مستمر توسط بازرسان این اداره کل ازاین نانوایان در سطح استان بوشهر صورت خواهد گرفت. 

حسینی محمدی تاکید کرد: مردم استان می توانند هر گونه شکایات خود را به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 124 درمرکز استان و ادارات تابعه درشهرستانها درمیان گذاشته و دراسرع وقت توسط بازرسان پیگیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر