يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: بیش از 200 شغل جدید برای افراد نیازمند این شهرستان ایجاد شد.به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در دیدار با مددجویان این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد در سال جاری در راستای ارائه تسهیلات اشتغال و فراهم کردن فرصت‌های شغلی و خودکفایی مددجویان اهتمام جدی داشته و روز به روز شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تری هستیم.وی افزود: سرکشی به خانوارها و شناخت نیازمندی‌ها و دغدغه‌های این عزیزان از برنامه‌های مجموعه کمیته امداد است و تاکنون به موفقیت خوبی نیز رسیده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۳۶
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: بیش از 200 شغل جدید برای افراد نیازمند این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی در دیدار با مددجویان این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد در سال جاری در راستای ارائه تسهیلات اشتغال و فراهم کردن فرصت‌های شغلی و خودکفایی مددجویان اهتمام جدی داشته و روز به روز شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تری هستیم.

وی افزود: سرکشی به خانوارها و شناخت نیازمندی‌ها و دغدغه‌های این عزیزان از برنامه‌های مجموعه کمیته امداد است و تاکنون به موفقیت خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از ایجاد 203 فرصت شغلی به ارزش 23 میلیارد ریال از محل منابع بانکی در 9 ماه ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

غلامی خاطرنشان کرد: استفاده از مکانیسم‌های توانمندسازی برای مددجویان معزز به عنوان یکی از اهداف راهبردی این نهاد تلقی می‌شود که با اولویت قرار دادن این مهم، با تعاملات و هماهنگی بین مدیریت شهرستان و بانک‌های عامل، توانسته با پیشرو بودن در این فرآیند ارزشمند در سطح استان حداکثر توان خود را در این راستا به‌کار بگمارد.

وی بیان کرد: با عنایت به اینکه مبلغ جذب شده یک چهارم اعتبارات پیش‌بینی شده برای شهرستان دشتستان است پس، تمامی زیرساخت‌ها و مقدمات کار فراهم شده تا در جذب حداکثری اعتبارات در سال اقتصاد و فرهنگ تلاش وافر صورت پذیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از تمام تلاش‌های همکاران و دست‌اندرکارانی که مجدانه در تحقق این اهداف کلیدی گام موثر و بلندی را برداشته و به صورت جهادی این روند را پیگیری می‌کنند، تقدیر کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر