يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۴۱۹
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: از نیمه دوم فروردین، مشکلات توزیع سیمان با نرخ مصوب تعیین‌شده در استان بوشهر به حداقل می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مهرداد ستوده یکی از گلایه‌های مهم مردم استان را کمبود سیمان دانست و بیان کرد: یکی از گلایه‌ها مردم قیمت‌های نامتعارف سیمان در بازار استان بوشهر است که در این راستا نشستی برای بررسی این معضل تشکیل شد.

ویبا بیان اینکه عامل اصلی گلایه مردم در حوزه تامین سیمان نظام نادرست توزیع این محصول است، افزود: در این راستا مبادی مصرف سیمان در استان بوشهر مشخص شدند و در این زمینه بخشی از تولیدات سیمان به پروژه‌های عمرانی و برخی هم به نیاز‌های مردمی و تولید محصولات سیمانی و بتنی تخصیص می‌یابد.

ستوده با تاکید بر نظارت مستمر تولید تا مصرف سیمان در استان عنوان کرد: بر اساس تدوین برنامه لازم در حوزه جبران کمبود سیمان در استان مصوب شد که سیمان خروجی از کارخانه‌های سیمان استان تا مبادی مصرف رصد شود.

وی بیان کرد: در این راستا به طرح‌های عمرانی که به‌صورت عمده سیمان از کارخانه‌های سیمان دریافت می‌کنند، نیاز‌های واقعی از سوی دفتر فنی استانداری مشخص و بر اساس آن نیاز واقعی سیمان از کارخانه تا مبادی مصرف رصد می‌شود.

ستوده از مشخص شدن عاملان فروش سیمان در استان خبر داد و گفت: در این زمینه اداره کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نحوه دریافت و توزیع سیمان از طریق عاملان فروش رصد و نظارت می‌کنند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، پیش بینی می‌شود در نیمه دوم فروردین و ادامه آن، مشکلات توزیع سیمان با نرخ مصوب تعیین شده به حداقل برسد تا مردم بتوانند سیمان مورد نیاز خود را با نرخ تعیین شده دریافت کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با حمایت از صادرات کالا‌ها و محصولات غیر نفتی ادامه داد: برای مسئولان پذیرفتنی نیست که با وجود ۳ کارخانه سیمان در استان بوشهر مردم این استان برای تامین سیمان مورد نیازشان با مشکل مواجه باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر