يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: نشر و تقویت اخلاق اسلامی و فضائل انسانی بر پایه دین مداری از رسالت های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلا مرضا ترک زاده روز پنجشنبه درآیین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان افزود: انقلاب اسلامی یک نظام فرهنگی و براساس اندیشه های والای حضرت امام خمینی (ره)، برگرفته از مسائل اعتقادی شکل گرفته است که هدف آن تبیین و ارائه الگوی مطلوب اجتماعی، فرهنگی بر پایه معارف و آموزه های دینی است.وی اضافه کرد: فضائل انسانی بر پایه دین مداری از رسالت های نهادهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۵۰
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: نشر و تقویت اخلاق اسلامی و فضائل انسانی بر پایه دین مداری از رسالت های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلا مرضا ترک زاده روز پنجشنبه درآیین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان افزود: انقلاب اسلامی یک نظام فرهنگی و براساس اندیشه های والای حضرت امام خمینی (ره)، برگرفته از مسائل اعتقادی شکل گرفته است که هدف آن تبیین و ارائه الگوی مطلوب اجتماعی، فرهنگی بر پایه معارف و آموزه های دینی است.

وی اضافه کرد: فضائل انسانی بر پایه دین مداری از رسالت های نهادهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز با بیان اینکه فرهنگ میراثی ارزشمند است اظهارداشت: برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، هنرمندان باید با حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های اسلامی میراث دار خوبی برای آیندگان باشند.

حمیده ماحوزی به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در بوشهر اشاره و تصریح کرد: با تلاش ناشران و مجموعه همکاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد 350 ناشر بیش از 35 هزار عنوان کتاب را با 30 درصد تخفیف درنمایشگاه بین المللی با هدف افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی برگزار شد که رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی بیان کرد: درمسابقه سراسری انتخاب شهری به عنوان پایتخت کتاب کشور 25 طرح از استان بوشهر دریافت شده است.

در این جلسه پایان با اهدای لوح سپاس از تلاش های عبدالرضا جمشیدی، رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان تقدیر و عباس جاودانی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر