سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۶۷۸
جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: گشایش اقتصادی و زمینه سازی برای برگزاری انتخابات رقابتی و آزاد بستر ساز رقابت حد اکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شسمین دوره شوراهای اسلامی است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از محمد تقی ایرانی در همایش فرمانداران استان در عسلویه افزود: رهبر معظم انقلاب تکلیف همه ارکان نظام اسلامی را مبنی بر مشارکت حداکثری مشخص کرده اند، براین اساس اگر خواهان برگزاری انتخابات پر شور هستیم باید زمینه گشایش اقتصادی و فعالیت‌های کسب و کار، کنترل ویرس کرونا و حل مشکل واکسن انجام شود.

وی اظهارداشت: از طرفی باید زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم توام با رقابت و حضور همه سلیقه‌ها در چارچوب قانون را فراهم کنیم.

ایرانی اضافه کرد: مردم نباید احساس کنند نهاد انتخابات به امر دسته چندمی تبدیل شده‌است؛ زیرا اصل در نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی مردم هستند و به همین سبب نیز امام (ره) میزان را رای مردم قرار دادند.

ایرانی گفت: به تدریج فضای سیاسی استان بوشهر رنگ و بوی انتخاباتی به خود می‌گیرد و در فضای واقعی و مجازی این امر در حال شکل گیری است، امیدواریم فضای رقابت و چینش داوطلبان به مرور روشن‌تر شود و مردم بتوانند تحلیل واضح تری از صحنه رقابت انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: تاکنون تمامی فرایندهای اجرای انتخابات از جمله تشکیل هیات‌های اجرایی، ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا و بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر در هیات‌های اجرایی مطابق تقویم و قانون انتخابات بخوبی اجرا شده و فرمانداران و بخشداران این استان عملکرد بسیار مناسبی داشته‌اند که باید از همه دست اندرکاران در این زمینه تقدیر کرد.

وی با اشاره به ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید گفت: باید تا لحظه آخر با همان انگیزه روزهای اول کار و به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی خدمات دولت را منعکس کرد.

ایرانی افزود: همه تمهیدات لازم در ستاد انتخابات استان بوشهر، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های این استان برای برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده‌است و امیدواریم با زمینه‌سازی مناسب فضای اقتصادی و سیاسی شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مطابق منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.  

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
Reza
|
-
|
جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
سلام

 

خیلی جالب هست که مسئولین در زمان انتخابات یاد گشایش اقتصادی و گسترش روابط خود با مردم مستضعف ایران می افتند. و جالب تر اینکه مردم ساده هم دعوت ایشان را لبیک می گویند

واقعا جای تاسف دارد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر