شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: در شهرستان برنامه‌های فرهنگی به درستی برگزار نمی‌شود و اگر سپاه و نهاد نماز جمعه نباشند هیچ اداره و سازمانی احساس مسئولیت نمی‌کند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: از جمله خصوصیات مومنین حقیقی می‌توان به صله رحم و محبت به یکدیگر و ‌مجالست با اقوام به خصوص با فقرا و‌ مساکین اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۷۴
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۷

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: در شهرستان برنامه‌های فرهنگی به درستی برگزار نمی‌شود و اگر سپاه و نهاد نماز جمعه نباشند هیچ اداره و سازمانی احساس مسئولیت نمی‌کند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: از جمله خصوصیات مومنین حقیقی می‌توان به صله رحم و محبت به یکدیگر و ‌مجالست با اقوام به خصوص با فقرا و‌ مساکین اشاره کرد.

وی ادامه داد: از دیگر خصوصیات مومن گفتن سخن حق است و باید حق را گفت حتی اگر به ضررش باشد در گفتن سخن حق باید خدا ترس بود؛ این‌ها از جمله سفارشات پیامبر اسلام به ابوذر است.

امام جمعه عسلویه در ادامه در پیش بودن هفته وحدت اشاره کرد و ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص)، اضافه کرد: ایجاد تفرقه یکی از هدف های دشمنان است که لازم است ما شیعه و سنی با وحدت خود دشمن را نا امید کنیم و باعث شادی دشمن نشویم.

وی با بیان اینکه باید دشمن را ناکام کنیم، ادامه داد: یکی از برنامه‌های محوری ما در هفته وحدت مراسم جشن بزرگ میلاد پیامبر است که فردا شب با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود که از همه شما دعوت اعم از شیعه و سنی دراین مراسم شرکت حضور به هم رسانید

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد در ادامه به وجود برخی آلایندگی‌ها در عسلویه اشاره کرد و افزود: بحث آلودگی هوا در شهرستان جدی است؛ من قبلا به استانداران تذکر داده‌ام و به این استاندار هم در جلسه معارفه گفتم باید فکری به حال این آلودگی بکنید.

 وی با بیان اینکه این آلودگی‌ها به جان و سلامتی مردم لطمه وارد می‌کند، گفت: هم به وزیرنفت هم استاندار و هم به نماینده مردم در مجلس عرض می‌کنم به فکر سلامتی این مردم باشید و این آلودگی را کنترل کنید.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه نهم دی‌ماه از ایام الله بزرگ تاریخی و تاریخ ساز است، تصریح کرد: نهم دی یک روز نیست؛ یک تاریخ است و این روز بصیرت و یک کارنامه درخشان برای ملت و نظام جمهوری اسلامی در شکست ذلت بار فتنه گران داخلی و خارجی بود.

وی افزود: منطقه ما در نهم دی قدری خاموش بود؛ قبلا گفتم ستاد نهم دی تشکیل شود که متاسفانه نشد اما متاسفانه این روز بزرگ به گوشه فراموشی سپرده شد؛ با این حماسه بزرگ طومار فتنه گران درهم شکسته شد.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه تنها یک برنامه توسط سپاه در این روز برگزار شد، گفت: در شهرستان برنامه‌های فرهنگی به درستی برگزار نمی‌شود و اگر سپاه و نهاد نماز جمعه نباشند هیچ اداره و سازمانی احساس مسئولیت نمی‌کند و برنامه‌های فرهنگی به نحو شایسته‌ای برگزار نمی‌شود؛ من متاسفم مگر نهادهای دیگر دراین شهرستان حضور نداشتند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر