دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ محسن شریفیان:
فکرشهر: محسن شریفیان سرپرست گروه لیان پس از اتفاقات رخ داده در حاشیه کنسرت جمعه شب گروهش خبر داد: تا اطلاع ثانونی ادامه کنسرت در بوشهر مقدور نیست...\r\n
کد خبر: ۸۶۸۱
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: محسن شریفیان سرپرست گروه لیان پس از اتفاقات رخ داده در حاشیه کنسرت جمعه شب  گروهش خبر داد: تا اطلاع ثانونی ادامه کنسرت در بوشهر مقدور نیست.

به گزارش فکرشهر، شریفیان در ایستاگرامش به همراه تصویری از کنسرت دیشب گروهش، نوشت: "هميشه ممنون شما بودم و خدا را شكر كه كنارم بودين... تا اطلاع ثانوى ادامه ى كنسرت در بوشهر مقدور نمى باشد و در اين صورت پول بليط شما به همراه هديه ى كوچك ما به شما برگشت خواهد خورد و همينجا دوباره مراتب تشكر خود را از نيروى انتظامى و مسولين استانى به عمل مى آورم."

[[{"fid":"6390","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":611,"width":736,"class":"media-element file-default"}}]]

گروه لیان با وجود اجراهای متعدد داخلی و خارجی، مدت ها از برگزاری کنسرت در زادگاهش محروم بود تا اینکه پس از سال ها، مجوز این برنامه برای جمعه شب و در سینما شهید آوینی بوشهر صادر شد.

اما در شب اجرای کنسرت تجمع گروهی تحت عنوان امت حزب الله مقابل محل برگزاری کنسرت در بوشهر اگرچه منجر به لغو سانس اول این برنامه شد، اما با دستور استاندار و ورود قاطع نیروی انتظامی، این افراد متفرق شدند تا زمینه برگزاری سانس دوم این کنسرت فراهم شود.

به گزارش فکرشهر، شریفیان اما پس از وقوع این حوادث، با انتشار مطلب و عکس فوق، برگزاری ادامه ی کنسرت در زادگاهش را لغو کرد.

به گزارش فکرشهر، محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان در نشست خبری اش گفته بود: با استقبال صورت گرفته از سوی شهروندان، بلیط های این کنسرت در سالن 400 نفره شهید آوینی ظرف چند ساعت فروش رفت و درخواست تمدید این برنامه برای روزهای شنبه و یکشنبه نیز منوط به برگزاری کنسرت روز جمعه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر