يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: زلزله امروز بوشکان خسارت و تلفات نداشت.به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وقوع زلزله 3.1 ریشتری در بوشکان دشتستان اظهار داشت: زلزله 3.1 ریشتری ساعت 14 و 53 دقیقه در بوشکان شهرستان دشتستان رخ داد که خوشبختانه تلفات و خساراتی نداشته است.وی افزود: در یک هفته اخیر منطقه بوشکان بیش از 10 زمین‌لرزه را به خود دیده که برخی از زمین‌لرزه‌ها با قدرت بیش از پنج ریشتر به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۸۶۹۵
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: زلزله امروز بوشکان خسارت و تلفات نداشت.

به گزارش فکرشهر، کاظم مرادی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وقوع زلزله 3.1 ریشتری در بوشکان دشتستان اظهار داشت: زلزله 3.1 ریشتری ساعت 14 و 53 دقیقه در بوشکان شهرستان دشتستان رخ داد که خوشبختانه تلفات و خساراتی نداشته است.

وی افزود: در یک هفته اخیر منطقه بوشکان بیش از 10 زمین‌لرزه را به خود دیده که برخی از زمین‌لرزه‌ها با قدرت بیش از پنج ریشتر به وقوع پیوسته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله، نیروهای امداد و نجات برای بررسی وضعیت و کمک به زلزله‌زدگان به محل اعزام شدند که خوشبختانه مشکلی نداشته‌ایم.

مرادی تصریح کرد: زلزله امروز بوشکان با عرض جغرافیایی 28.788 و طول جغرافیایی 51.816 رخ داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر