شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار گناوه گفت: زیرسازی وآسفالت بولوار حرم تا حرم این شهر مشکل تردد ساکنان محله 'سایت ایران خودرو' مسیر نامناسب آرامگاه قدیم تا آرامگاه جدید'بهشت رضا ' این شهرستان را هموار کرده است.به گزارش فکرشهر، محمد رضا عرب زاده روز شنبه دربازدید از عملیات اجرایی آسفالت این بولوار به ایرنا گفت: پیش از این ساکنان محله های مجاور این بولوار از مشکلات عدیده ای هنگام بارندگی در زمستان و وجود گرد وغبار در تابستان رنج می بردند.شهردار گناوه افزود: باند نخست این بلوار به طول 450 متر به پایان رسیده وعملیات آسفالت باند برگشت آن در دست اجراست.
کد خبر: ۸۶۹۸
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: شهردار گناوه گفت: زیرسازی وآسفالت بولوار حرم تا حرم این شهر مشکل تردد ساکنان محله 'سایت ایران خودرو' مسیر نامناسب آرامگاه قدیم تا آرامگاه جدید'بهشت رضا ' این شهرستان را هموار کرده است.

به گزارش فکرشهر، محمد رضا عرب زاده روز شنبه دربازدید از عملیات اجرایی آسفالت این بولوار به ایرنا گفت: پیش از این ساکنان محله های مجاور این بولوار از مشکلات عدیده ای هنگام بارندگی در زمستان و وجود گرد وغبار در تابستان رنج می بردند.

شهردار گناوه افزود: باند نخست این بلوار به طول 450 متر به پایان رسیده وعملیات آسفالت باند برگشت آن در دست اجراست.

شهردار گناوه اظهارکرد: برای اجرای این پروژه، سه میلیارد و500 میلیون ریال از منابع داخلی ودرآمدهای عمومی شهرداری منظور شده است.

وی گفت: همچنین آسفالت خیابان تامین اجتماعی سابق گناوه با 200 متر طول و10 متر عرض با هزینه یک میلیارد ریال به اتمام رسید ومورد بهره برداری قرار گرفت.

به نوشته ی ایرنا، وی افزود: عملیات زیرسازی وآسفالت کوچه های شهر مدتی است که توسط چند اکیب آغاز شده وتاکنون افزون بر 90 کوچه دراین شهر بهسازی وآسفالت شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر