چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: سفر کاروان رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید به این استان برکات زیادی به همراه دارد طوری که کام مردم را شیرین خواهد کرد.به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رییس جمهوری علاقه وافری به مردم استان بوشهر و این مرز و بوم دارند که با حضور ایشان و مشارکت مردم شاهد تحولات ارزشمندی در این استان خواهیم بود.وی اضافه کرد: مردم استان بوشهر در مشارکت های اجتماعی و صحنه های انقلاب دارای رتبه برجسته هستند و این مهم در انتخابات نیز به عینه تبلور می بابد.
کد خبر: ۸۷۱۵
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: سفر کاروان رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید به این استان برکات زیادی به همراه دارد طوری که کام مردم را شیرین خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رییس جمهوری علاقه وافری به مردم استان بوشهر و این مرز و بوم دارند که با حضور ایشان و مشارکت مردم شاهد تحولات ارزشمندی در این استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: مردم استان بوشهر در مشارکت های اجتماعی و صحنه های انقلاب دارای رتبه برجسته هستند و این مهم در انتخابات نیز به عینه تبلور می بابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه در انتخاب رییس جمهوری نیز مردم این استان سهم خیلی خوبی در کشور داشتند در آیین استقبال مردمی از ایشان نیز حضور جانانه ای خواهند داشت.

حقیقی ادامه داد: این امر در پاسخ قاطع و مهر تایید به مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات 24 خرداد با استقبال از ریاست جمهوری به منصه ظهور می رسد.

وی گفت: مردم استان بوشهر به خاطر اینکه علاقه خود را به مقام معظم رهبری و نظام نشان دهند همواره در صحنه های مربوط به انقلاب از میانگین کشوری بیشتر نقش آفرینی کرده اند.

حقیقی با بیان اینکه هنوز تاریخ دقیق سفر رییس جمهوری به استان بوشهر مشخص نیست افزود: پس از اعلام زمان دقیق سفر توسط نهاد ریاست جمهوری موارد لازم بموقع به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

وی اظهارداشت: همه مسایل و مواردی که در ارتباط با سفر رییس جمهوری نیاز است به عنوان مسوول به مردم یادآوری کنیم در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون استانداری بوشهر گفت: استان بوشهراستراتژیک و قلب انرژی کشور در سطح ملی و فراملی دارای جایگاه برجسته ای است برهمین اساس همه مسوولان باید متناسب با این شان و جایگاه در عرصه خدمتی حضور پررنگی داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسوولان در مرکز نیز نسبت به این مسایل اشراف دارند و عزم آنها این است که به استان بوشهر رسیدگی قابل توجه و جدی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر