يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: به منظور گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آشنایی مسافران با جاذبه های طبیعی و زیست محیطی استان بوشهر ۱۴ پایگاه نوروزی محیط زیست راه‌اندازی شده است...
کد خبر: ۸۷۳
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: به منظور گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آشنایی مسافران با جاذبه های طبیعی و زیست محیطی استان بوشهر ۱۴ پایگاه نوروزی محیط زیست راه‌اندازی شده است.

به گزارش فکرشهر،  حسین دلشب در حاشیه افتتاح یکی از سه پایگاه نوروزی شهرستان دشتستان با بیان اینکه ایستگاه‌های ارائه خدمات و راهنمایی‌های زیست‌محیطی به مسافران نوروزی آغاز بکار کرده است، اظهار داشت: به منظور گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آشنایی مسافران با جاذبه های طبیعی و زیست محیطی استان بوشهر، 14 پایگاه نوروزی محیط زیست راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به این که این پایگاه‌ها در 8 شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: پایگاه‌های نوروزی در شهرستان های گناوه، دشتستان ،عسلویه، دیر، دشتی، بوشهر ،تنگستان و کنگان ایجاد شده است.

[[{"fid":"612","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":336,"width":448,"style":"font-size: 13.333333969116211px; line-height: 20.006305694580078px;","class":"media-element file-default"}}]]


به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دلشب افزود: گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آشنایی مسافران با جاذبه‌های طبیعی و زیست محیطی استان بوشهر از اهداف راه اندازی این پایگاه هاست.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح از طریق آموزش چهره به چهره، توزیع بروشور و بسته‌های آموزشی خانواده‌ها و کودکان و مسافران نوروزی با مباحث زیست‌محیطی آشنا و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

[[{"fid":"613","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":336,"width":448,"class":"media-element file-default"}}]]

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر