شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۵۵۵
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طی فروردین ماه امسال کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر ۲۲۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروی انتظامی استان بوشهر از همه ظرفیت‌های برای مقابله با انتقال، پخش و توزیع مواد مخدر استفاده کرده و کشفیات خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش ۲۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر طی فروردین‌ماه سال جاری بیان کرد: دستگیری قاچاقچیان ۱۵۴ درصد و انهدام باندهای مواد مخدر ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: ۳ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر شامل ۱۵۰ کیلوگرم حشیش و ۸۰ کیلوگرم تریاک توقیف شد.

وی بیان کرد: در این عملیات سه نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار که از استان‌های شرقی و هرمزگان به استان‌های جنوبی و مرکزی مواد مخدر حمل می‌کردند در یک عملیات هماهنگ دستگیر شدند.

واعظی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را به استان بوشهر انتقال داده و با استفاده از خودروهای سواری شوتی پس از عبور از شهرستان دشتستان به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند که در تور عملیاتی پلیس قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر