شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که حفظ آرامش مصلحت ملی است همه آحاد جامعه را به وحدت، همدلی و آرامش دعوت می‌کنیم.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در همایش هم‌اندیشی سازمان‌های مردم‌نهاد در استانداری بوشهر اظهار داشت: همه مردم استان بوشهر به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان نور چشم ما هستند و جایگاه والایی نزد مسئولان دارند.
کد خبر: ۸۷۵۷
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که حفظ آرامش مصلحت ملی است همه آحاد جامعه را به وحدت، همدلی و آرامش دعوت می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در همایش هم‌اندیشی سازمان‌های مردم‌نهاد در استانداری بوشهر اظهار داشت: همه مردم استان بوشهر به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان نور چشم ما هستند و جایگاه والایی نزد مسئولان دارند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا چشم و چراغ نظام هستند تصریح کرد: شهدا همواره خط قرمز مسئولان و مردم نظام اسلامی ایران هستند و خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران و مردم استان بوشهر توفیق بزرگی است که خداوند به مسئولان داده است.

حقیقی یادآور شد: حفظ آرامش مهم‌ترین اولویت‌های کشور و به‌ویژه در استان بوشهر به عنوان یک استان استراتژیک مصلحت بزرگ است و حساسیت این امر باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه تلاش جدی داشته باشیم.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جوانان و مسئولان در عرصه‌های مختلف نقش مهم خود را در حفاظت از دین و تمامیت اراضی نشان داده‌اند گفت: برای حفاظت از دین و تمامیت ارضی و جلوگیری از دخالت بیگانگان در امور کشور تلاش‌های زیادی شده و امروز نیز جوانان در عرصه‌های مختلف نقش خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

وی افزود: ما مسئولان ارادتمندان مردم نجیب و فهیم استان بوشهر هستیم و با وجود تفاوت سلیقه‌ها، همه به عنوان اعضای یک خانواده بزرگ برای حفظ وحدت و آرامش در این استان تلاش می‌کنیم.

حقیقی بیان کرد: مهم این است که هدف اصلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی است را گم نکنیم و به دنبال وحدت و آرامش باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سفر رئیس جمهوری به این استان قرار داریم گفت: با حضور کاروان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی که خواست همه مردم نجیب، فهیم و ارزشمند استان است، بدون شک گشایش‌هایی حاصل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: برای برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر، پروژه‌هایی تعریف و نهایی شده که برکت خوبی برای استان حاصل می‌شود.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری همواره بر کرامت و تکریم مردم تاکید دارند طوری که دکتر روحانی به همه دولتمردان تاکید و سفارش می‌کنند، کرامت مردم را تحت هر شرایطی ارج نهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: حضور رئیس جمهوری در چند روز آینده به این استان پاسخ دکتر روحانی به سلام مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته است.

حقیقی ادامه داد: اطلاع و آشنایی به وضعیت استان بوشهر و تصمیم گیری برای توسعه پایدار از دیگر اهداف سفر استانی رییس جمهوری به بوشهر است.

وی خطاب به اعضای سازمان های مردم نهاد استان بوشهر گفت: همه ما رسالت داریم افزون بر حضور در آیین استقبال، زمینه و شرایطی فراهم کنیم که مردم راحت تر به استقبال از منتخب خود بیایند.

این مقام مسوول اظهارداشت: میانگین مشارکت مردم استان بوشهر در فعالیت های اجتماعی و انتخابات از شاخص کشوری بالاتر است و در سفر اخیر رییس جمهوری نیز حماسه حضور حداکثری در ۲۴ خرداد را تثبیت خواهند کرد.

وی از سازمان های مردم نهاد به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: درهمه کشورهای پیشرفته به نقش سازمان های مردم نهاد در تصمیم سازی اهمیت داده می شود و این مهم نیز باید در کشور ما نهادینه شود.ش

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر