يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: عامل توزیع مواد مخدر از نوع حشیش و روان گردان های صنعتی در پوشش مغازه دخانیات در جزیره خارگ دستگیر شد...
کد خبر: ۸۷۵۸۴
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: عامل توزیع مواد مخدر از نوع حشیش و روان گردان های صنعتی در پوشش مغازه دخانیات در جزیره خارگ دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق موفق شدند تعدادی توزیع‌کننده مواد مخدر که در مغازه فروش تنباکو و قلیان اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

 درپی اطلاع از اینکه مغازه‌ای در میدان امام خمینی (ره) جزیره خارگ، اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند، تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی بخش خارگ قرار گرفت.

در تحقیات انجام شده و پایش‌های اطلاعاتی پس از تایید و صحت خبر فوق، طی هماهنگی با مقام قضایی، تیمی از ماموران مبارزه با مواد مخدر برای دستگیری متهمان و بازرسی از مغازه موصوف اعزام شدند و ماموران موفق شدند در بازرسی انجام شده مقدار قابل توجه ای مواد مخدر و ادوات استعمال از نوع حشیش، گل، قرص های روان گردان، مواد مخدر مایع و همچنین یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف کنند که  با انتقال متهمان به کلانتری و اعتراف آنان به جرم خود به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر