جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۷۴۰
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: معاون امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مجمع انتخابات هیات ورزش‌‎های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی این استان به دلیل رعایت نکردن قانون عدم بکارگیری مجدد بازنشستگان باطل شد.

به گزارش فکرشهر، موسی کشتکار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه فرد منتخب این مجمع دارای شرایط جانبازی کمتر از ۵۰ درصد است و به لحاظ بانشسته بودن و محدودیت قانونی اعلام شده قادر به تداوم فعالیت در سمت ریاست هیات نیست.

وی بیان کرد: براساس قانون سال ۹۲ افراد داوطلب ریاست هیات‏‌های ورزشی در صورت بازنشستگی با برخورداری از وضعیت جانبازی قادر به حضور در مجمع بودند اما براساس قانون سال ۹۷ برای دور جدید مجمع میزان جانبازی با درصد بیشتر از ۵۰ مطرح بود که این موضوع به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ابلاغ نشده بود و با برگزاری مجمع "محسن بحیرایی" به عنوان بازنشسته و درصد جانبازی کمتر از ۵۰ درصد به عنوان رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان بوشهر انتخاب شد.

کشتکار گفت: پس از این انتخاب با رای وزارت ورزش این مجمع باطل و مهدی زنده‌‎بودی به عنوان سرپرست هیات ورزش‌‏های زورخانه‌‎ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر معرفی شد.

ویبا تقدیر از تلاش‌‏های محسن بحیرایی رئیس سابق هیات اظهار داشت: با بهبود شرایط کرونایی و نام نویسی مجدد، مجمع انتخاباتی یاد شده به صورت مجدد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر