يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر گفت: کنترل آسیب‌های پرخطر با اشتغال زندانیان انجام می‌شود.به گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در بازدید از مزارع کشاورزی بنیاد تعاون دشتستان اظهار داشت: اداره کل زندان‌های استان بوشهر در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان اقدامات ارزشمندی انجام داده و بحمدالله این روند با موفقیت تداوم داشته است.وی افزود: برای ایجاد اشتغال زندانیان اقدامات خوبی برنامه‌ریزی شده که در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۸
پنجشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر گفت: کنترل آسیب‌های پرخطر با اشتغال زندانیان انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در بازدید از مزارع کشاورزی بنیاد تعاون دشتستان اظهار داشت: اداره کل زندان‌های استان بوشهر در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان اقدامات ارزشمندی انجام داده و بحمدالله این روند با موفقیت تداوم داشته است.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال زندانیان اقدامات خوبی برنامه‌ریزی شده که در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از اهرم‌های کنترل آسیب‌های پر خطر در زندان‌ها اشتغال مددجویان است که باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

حیدری یادآور شد: بدون تردید با افزایش اشتغال مددجویان میزان رفتارهای پرخطر در زندان‌ها کاهش می‌یابد و باید نهایت تلاش خود را در این مسیر داشته باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با تقدیر از عملکرد پرسنل بنیاد تعاون استان بوشهر گفت: از بدو ورود بنده به استان شاهد نظم، انضباط و تعامل، همدلی و مشارکت بین شما همکاران در حوزه بنیاد تعاون بودم و همین مسئله رمز موفقیت شما هست.

حیدری تأکید کرد: سازمانی همدل، همصدا و همفکر و منظم نباشد نمی‌تواند یک سازمان موفق و پویا باشد و آنچه که امروز در بنیاد تعاون استان شاهدیم ایجاد همدلی، تفاهم و تلاش مضاعف شما همکاران باعث شده تا امورات روند روبه رشدی داشته باشد.

وی ابراز داشت: امیدوارم این روحیه در سال جدید نیز ادامه داشته باشد تا شاهد رشد و تعالی و توسعه امر اشتغال در زندان‌های استان باشیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی استان بوشهر در پایان یادآور شد: همه مسئولان بنیاد تعاون باید در تدوین برنامه اجرایی کردن برنامه و تعریف کردن اهداف و کیفی کردن برنامه‌ها دقت و تلاش کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر