دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری 55 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته وحدت در کنگان خبر داد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی کنگان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت، چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام که زداینده کینه‌ها و کدورت‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.
کد خبر: ۸۷۸۰
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری 55 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته وحدت در کنگان خبر داد.
به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان مذهبی کنگان با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت، چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام که زداینده کینه‌ها و کدورت‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری 55 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته وحدت در کنگان خبر داد و افزود: از فعالیت‌های این اداره در هفته وحدت می‌توان به همکاری با ستاد برگزاری جشن‌های هفته وحدت، هماهنگی با هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و روحانیون برای برگزاری جشن‌های هفته وحدت و نصب بنر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: شرکت در نماز جمعه اهل سنت عسلویه و سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در نماز جمعه اهل سنت عسلویه از دیگر فعالیت‌های این اداره در هفته وحدت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در ادامه گفت: مداحان نقش به‌سزایی در ابلاغ پیام اهل بیت (ع) دارند و خدمت به اهل بیت (ع) افتخار بزرگی است که خیر دنیوی و اخروی به همراه دارد.

مسئول کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان کنگان نیز بیان کرد: سازمان‌دهی مداحان شهرستان در رده‌های خوب و متوسط، برگزاری نشست‌های ماهیانه تخصصی، دیدار با امام جمعه و فرماندار کنگان، دیدار و عیادت از پیرغلامان اهل بیت (ع) از عمده برنامه‌های این کانون است.

مسلم رضایی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و دعوت از مداحان و پیرغلامان با ایجاد سامانه پیامکی، ارسال مدارک مداحان پیشکسوت به استان برای صدور کارت شناسایی مداحی و اهداء هدیه به اساتید مداحی از دیگر برنامه‌هایی بوده که در دوره دوم پیگیری و اجرا شده است.

به گزارش فارس، روحانی مستقر روستای شیرینو کنگان نیز هفته وحدت را یادگار حضرت امام خمینی (ره) خواند.

عباس نیکمنش تصریح کرد: طرح اندیشه «وحدت جهان اسلام‏» یکى از مشغولیت‏‌هاى فکرى دیرینه و اساسى حضرت امام (ره) بود که او در طول دوران فعالیت اجتماعى - سیاسى خود چه قبل از پیروزى انقلاب‏ سلامى و چه بعد از آن لحظه‌‌اى از آن غفلت نورزید.
وی افزود: هفته وحدت به‌عنوان یکی از ارزشمندترین ثمرات انقلاب اسلامی است و باید این میراث گرانسنگ امام راحل را پاس بداریم و با تمام توان، در مسیر تحقق اتحاد اسلامی بکوشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر