دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۸۳۳
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: برای بهبود وضعیت آب مردم در روستا‌های بخش دلوار، قطع انشعاب‌های غیر مجاز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، فرماندار تنگستان به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان از روستا‌های بخش دلوار بازدید و مشکلات حوزه آب این روستا‌ها را بررسی کرد.
 
وی در دیدار با مردم و تعدادی از اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران این روستا‌ها گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم مشکل آب شرب است و ما از قبل پیگیر برطرف کردن مشکل آب بوده‌ایم و با برگزاری جلسات متعدد، موضوعات و مشکلات این حوزه را بررسی و اقدامات عملیاتی همچون نوسازی و ترمیم بخشی از خطوط انتقال و شبکه داخلی صورت گرفته است.
 
فرماندار تنگستان، قطع انشعاب‌های غیر مجاز آب را یکی از برنامه‌ها دانست و افزود: آبفا شهرستان قطع انشعاب‌های غیرمجاز را در دستور کار قرار داده و در این راستای با هیچ فردی مماشات نخواهد شد.
 
وی تاکید کرد: استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است و باید اقدامات لازم برای رفع این کمبود هر چه سریع‌تر صورت بگیرد.
 
رفیعی پور با بیان اینکه در سال‌های گذشته مشکلات حوزه آب روستا‌های بخش دلوار بسیار زیاد بود بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته در زمینه نوسازی خط انتقال و شبکه داخلی تعدادی از روستا‌ها و افزایش سهمیه ورودی آب شهرستان، مشکلات این بخش کمتر شده، ولی اقدامات اساسی دیگری نیز نیاز است که با ساخت مخازن جدید و نوسازی بخش دیگری از خطوط انتقال به نقطه مطلوب خواهیم رسید.
 
فرماندار تنگستان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف از سوی مردم و در ادارات گفت: از آنجا که آب شرب یکی از نیاز‌های اساسی مردم است، وظیفه داریم تمام تلاشمان را برای تکمیل طرح‌های حوزه آب، رفع مشکلات و تامین نیاز آب مردم شهر‌ها و روستا‌های شهرستان به کار بگیریم.
 
وی تاکید کرد: برای پایان دادن به مشکلات آب مردم روستا‌های تنگستان، کمک استاندار و نماینده محترم مردم در مجلس، مدیر عامل آبفا و همراهی شورا‌های اسلامی و دهیاران ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر