دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماز طلب باران با حضور امام جمعه شهر برازجان، در حومه این شهر با حضور برادران و خواهران دشتستانی و روزه دار برگزار شد.به گزارش فکرشهر، این فریضه الهی به امامت امام جمعه شهر برازجان برپا گردید و نمازگزاران در پایان نماز، با صدایی بلند و همنوا، اذکار 'الله اکبر'، 'الحمدلله'، 'سبحان الله' و 'لااله الا الله' را زمزمه کردند و خاضعانه و با چشمانی اشکبار از خدای عز و جلّ طلب نزول باران رحمت الهی کردند.
کد خبر: ۸۸۱۷
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

فکرشهر: نماز طلب باران با حضور امام جمعه شهر برازجان، در حومه این شهر با حضور برادران و خواهران دشتستانی و روزه دار برگزار شد.
به گزارش فکرشهر، این فریضه الهی به امامت امام جمعه شهر برازجان برپا گردید و نمازگزاران در پایان نماز، با صدایی بلند و همنوا، اذکار 'الله اکبر'، 'الحمدلله'، 'سبحان الله' و 'لااله الا الله' را زمزمه کردند و خاضعانه و با چشمانی اشکبار از خدای عز و جلّ طلب نزول باران رحمت الهی کردند.

حجه الاسلام والمسلمین حسن مصلح در این آیین اظهار داشت: این فریضه الهی تاخیر در بارندگی به جا آورده شد و ما امیدواریم با لطف و عنایت الهی این نعمت بزرگ الهی نصیب مردم این شهرستان و استان شود.

وی بیان داشت:برکات و عنایات خدا در سایه بندگی خداست و گرفتاری ها، بلایا، و قحطی و خشکسالی هایی که برای ما پیش می آید نتیجه کارکرد و اعمال خود ما است .

وی تصریح کرد:اگر انسان واجبات الهی را انجام دهد برکات خدا بر زمین نازل می شود .

به گزارش ایرنا، مصلح گفت:استغفار و توبه باعث می شود که خداوند باران و برکاتش را بر زمین وارد کند.

امام جمعه برازجان در این آیین برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و سربلندی جمهوری اسلامی ایران و پیروزی امت اسلامی دعا و از درگاه الهی درخواست نزول باران کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر