شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سلامت امر پیچیده ای است که حفظ آن بدون توجه به آنچه در اطراف ما و در محیط زیست اتفاق می افتد امکان پذیر نیست.به گزارش فکرشهر از ایرنا دکتر علیرضا رییسی روز پنجشنبه در هفدهمین کنفرانس ملی بهداشت محیط به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، افزود: پیشرفت های صنعتی، گسترش و توسعه شهرنشینی و پیچیدگی صنایع زمینه ساز بهره برداری بیشتر از منابع طبیعی برای رفاه هرچه بیشتر است که اگر جنبه پیرامونی آن فراموش شود نتیجه وارونه خواهد داد.
کد خبر: ۸۸۳۰
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سلامت امر پیچیده ای است که حفظ آن بدون توجه به آنچه در اطراف ما و در محیط زیست اتفاق می افتد امکان پذیر نیست.

به گزارش فکرشهر از ایرنا دکتر علیرضا رییسی روز پنجشنبه در هفدهمین کنفرانس ملی بهداشت محیط به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، افزود: پیشرفت های صنعتی، گسترش و توسعه شهرنشینی و پیچیدگی صنایع زمینه ساز بهره برداری بیشتر از منابع طبیعی برای رفاه هرچه بیشتر است که اگر جنبه پیرامونی آن فراموش شود نتیجه وارونه خواهد داد.

وی یادآورشد: گرم شدن هوا، آب و روند تغییرات زیستی دریا به دلیل تاثیرات صنعتی جای شگفتی دارد که اگر توجهی به این تغییرات نشود مشکل آفرین خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: نباید به نام رفاه و آسایش بیشتر با محیط زیست و محیط پیرامون خود کاری کنیم که نسل آینده در عذاب باشد بنابراین باید توجه ویژه و دیدگاه عالمانه ای به محیط زیست داشته باشیم.

وی با اشاره به تاثیر سبک زندگی شهری و آپارتمان نشینی گفت: این امر نه تنها بر بهداشت محیط بلکه بر بهداشت روح و روان نیز تاثیر دارد که چنین همایشی می تواند به نتایج مفیدی برای حوزه بهداشت محیط داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر