يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در مراسمی با حضور فرماندار دشتستان ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور و جمعی از مسوولین عملیات اجرایی ساختمان بیمه درمانی شهرستان دشتستان آغاز شد.به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و شایسته دولت تدبیر و امید اجرای طرح بزرگ تحول سلامت بود که باعث ارتقای سلامت در جامعه بصورت همگانی شد.دکتر ارسلان زارع تصریح کرد: شهرستان دشتستان یکی از بزرگترین شهرستان های استان بوشهر است و انتظار داریم که در احداث این ساختمان علاوه بر نظارت صحیح ، درزمان تعیین شده به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۸۸۴۲
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: در مراسمی با حضور فرماندار دشتستان ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور و جمعی از مسوولین عملیات اجرایی ساختمان بیمه درمانی شهرستان دشتستان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آیین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و شایسته دولت تدبیر و امید اجرای طرح بزرگ تحول سلامت بود که باعث ارتقای سلامت در جامعه بصورت همگانی شد.

دکتر ارسلان زارع تصریح کرد: شهرستان دشتستان یکی از بزرگترین شهرستان های استان بوشهر است و انتظار داریم که در احداث این ساختمان علاوه بر نظارت صحیح ، درزمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

دکتر پورشبانان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور نیز گفت: کاهش پرداخت هزینه های درمانی توسط مردم در قالب طرح تحول سلامت، پوشش بیش از 80 درصد از داروهای بیماران صعب العلاج و سرطان ها و بخشی از داروهای درمانی نازایی از اولویت های مهم کاری این سازمان است.
وی افزود: براساس برنامه پنجم توسعه هیچ فرد ایرانی نباید فاقد پوشش بیمه درمان باشد.

شایان ذکر است  ساختمان اداره بیمه سلامت این شهرستان درزمینی به مساحت 700 مترمربع با زیربنای 360 مترمربع دردو طبقه واعتبار شش میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر