جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به اجرا نشدن برخی از پروژه‌ها که برای سال جاری پیش‌بینی شده در بودجه سال 94 باید جدول زمان‌بندی احداث پروژه‌ها لحاظ شود.به گزارش فکرشهر، مهرزاد آسایش در حاشیه نشست علنی شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اجرا نشدن برخی از پروژه‌ها که برای سال جاری پیش‌بینی شده در بودجه سال 94 باید جدول زمان‌بندی احداث پروژه‌ها لحاظ شود.
کد خبر: ۸۸۴۷
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۳

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به اجرا نشدن برخی از پروژه‌ها که برای سال جاری پیش‌بینی شده در بودجه سال 94 باید جدول زمان‌بندی احداث پروژه‌ها لحاظ شود.

به گزارش فکرشهر، مهرزاد آسایش در حاشیه نشست علنی شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اجرا نشدن برخی از پروژه‌ها که برای سال جاری پیش‌بینی شده در بودجه سال 94 باید جدول زمان‌بندی احداث پروژه‌ها لحاظ شود.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز کودکان و همچنین روشنایی لازم در بسیاری از پارک‌های سطح شهر بوشهر وجود ندارد، ادامه داد: پارک باسیدون در تاریکی مطلق است و باید روشنایی مسیر دسترسی به این پارک تامین شود تا رضایت شهروندان و مسافرانی که در عید نوروز به بوشهر سفر می‌کنند، فراهم شود.

عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به وجود متکدیان موجود در سطح شهر بوشهر گفت: وجود متکدیان در سطح شهر مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند از این رو باید زمینه جمع‌آوری آنها در چند مرحله فراهم شود.

آسایش تصریح کرد: شورای شهر باید نسبت به سایر نهادها بیشترین مطالبات را از رئیس جمهور داشته باشد، زیرا این نهاد از دل مردم و برای مردم است.

وی در ادامه اظهاراتش به ضرورت استفاده از فضای حدفاصل شهرک نیایش و فضای سبز حاشیه میدان آزادی تا میدان شهید مطهری اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که همراه با اعضای کمیسیون عمران شورای شهر از این محدوده داشته‌ایم آنها نیز بر ظرفیت بسیار مناسب حدفاصل شهرک نیایش و فضای سبز حاشیه میدان آزادی تا میدان شهید مطهری صحه گذاشته‌اند.

 آسایش افزود: انتظار می‌رود در سال آینده با پیش‌بینی بودجه لازم، زمینه برای زیرسازی این محدوده جهت استفاده برای ورزش‌هایی چون پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری فراهم شود.

عضو شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: روزنامه بامداد جنوب که به تازگی فعالیتش آغاز شده اقدام بسیار ارزشمندی برای استان بوشهر است و مسئولان باید حمایت لازم را از آن داشته باشند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر