جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: هیئت دولت مشکلات شهرستان عسلویه را با جدیت پیگیری و رفع کند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه سالروز میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام و امام صادق را تبریک گفت و اظهار داشت: پیامبر اسلام نه تنها خاتم پیامبران بلکه افضل‌ترین و بزرگترین پیامبر الهی است.وی در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و بیان داشت: آن حضرت شایسته ترین خلقت خدا از جن و انس است و همگان باید از سیره وسنت آن رسول گرامی تاسی گیرند.
کد خبر: ۸۸۵۰
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: هیئت دولت مشکلات شهرستان عسلویه را با جدیت پیگیری و رفع کند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه سالروز میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام و امام صادق را تبریک گفت و اظهار داشت: پیامبر اسلام نه تنها خاتم پیامبران بلکه افضل‌ترین و بزرگترین پیامبر الهی است.

وی در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و بیان داشت: آن حضرت شایسته ترین خلقت خدا از جن و انس است و همگان باید از سیره وسنت آن رسول گرامی تاسی گیرند.

امام جمعه عسلویه در ادامه با بیان بخش‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی ازمردم شهر قم افزود: در این دیدار حضرت آقا مردم را به پشتیبانی از دولت و مسئولان دعوت کردند و از دولتمردان نیز خواستند به کار و تلاش بپردازند واز حاشیه سازی و بیان بعضی از حرف ها بپرهیزند.

وی ادامه داد: از همه دست اندرکاران اجرای برنامه‌های هفته وحدت تشکر می‌کنم برنامه‌های خوبی اجرا شد به‌ویژه از عزیزان در سپاه پاسداران که برنامه‌های خوبی از جمله اهتزاز پرچم وحدت، همایش شناخت جریان‌های تکفیری و مسابقه اسب دوانی که در روستای بندو اجرا کردند، تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد افزود: برنامه‌هایی هم توسط مجتمع‌های پتروشیمی جم و پازارگاد و مجتمع گازی برگزار شد که قابل تقدیر است و از حضور آحاد مردم و مسئولان که در برنامه محوری که در مصلی با حضور حضرت آیت الله صفایی شرکت کردند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به اهمیت پرهیز از اسراف اشاره کرد و گفت: بحث صرفه جویی از دستورات دینی ماست که همه شما را دعوت می‌کنم در مصرف گاز صرفه جویی کنید.

 امام جمعه عسلویه افزود: با توجه به سرد شدن هوا در روزهای آینده کمک کنیم برای هموطنان در مناطق سردسیر مشکل قطع گاز به وجود نیاید؛ اصولا صرفه جویی باید جز اصول زندگی ما باشد هم در مصرف آب و برق و گاز از اسراف بپرهیزیم.

وی ادامه داد: از حضور ریاست جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید در استان در هفته آینده استقبال می کنیم و امیدواریم طرح ها و اقدامات خوبی جهت پیشرفت استان بوشهر تصویب شود

امام جمعه عسلویه هم چنین از حضور نمایندگان دولت که قرار است در شهرستان حضور یابند می خواهم مسایل و مشکلات شهرستان را به جد چاره جویی کنند؛ خصوصا خانم ابتکار بحث آلودگی محیط زیست را هم بررسی کنند و راهکارهای لازم برای حل این مشکل و رفع آلودگی بیابند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد اضافه کرد: از حضور حاج آقا انزاری امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی در نماز جمعه امروز تقدیر و تشکر می کنم.

سخنان امام جمعه اهل سنت عسلویه در نماز جمعه اهل تشیع

لازم به ذکر است امروز به مناسبت هفته وحدت شیخ محمد انزاری امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی در نماز جمعه شهرستان عسلویه در جمع نماز گزاران حضور و نماز را به امامت امام جمعه شهرستان اقامه کرد و چند دقیقه ای نیز سخنرانی کرد.

 شیخ محمد انزاری امام جمعه اهل سنت شهر نخل تقی شیعه و سنی را برادر دینی دانست و امنیت امروز کشور ما و برادری و‌ مودت را مدیون رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری دانست.

وی تاکید کرد: اهل سنت به اهل بیت پیامبر احترام خاصی قائل هستند و اعتقاد راسخ دارند و در منابع اهل سنت تاکید شده که نسل پیامبر از طریق حضرت علی و فاطمه پایدار و استمرار می‌یابد و معتقدیم حضرت مهدی از اولاد پیامبر در آخر الزمان  در کنار حضرت عیسی ظهور می کند و هدایت امت اسلامی را بدست می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر