يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با راه اندازی یک خط هوایی ویژه بین تهران و گناوه از طریق فرودگاه امام حسن شهرستان دیلم موافقت شده است.به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با پیگیری های بعمل آمده و در پاسخ به درخواست مدیرکل هواپیمایی استان بوشهر، موافقت کشوری راه اندازی این خط با شرکت ایران ایر اخذ شده که بصورت رفت و برگشت با نام ویژه تهران - گناوه انجام خواهدشد.وی بیان کرد: راه اندازی این خط مستلزم مشارکت بخش خصوصی است که امیدواریم با رایزنی هایی که دراین خصوص انجام شده ، به زودی محقق شود.
کد خبر: ۸۸۶۴
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با راه اندازی یک خط هوایی ویژه بین تهران و گناوه از طریق فرودگاه امام حسن شهرستان دیلم موافقت شده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با پیگیری های بعمل آمده و در پاسخ به درخواست مدیرکل هواپیمایی استان بوشهر، موافقت کشوری راه اندازی این خط با شرکت ایران ایر اخذ شده که بصورت رفت و برگشت با نام ویژه تهران - گناوه انجام خواهدشد.

وی بیان کرد: راه اندازی این خط مستلزم مشارکت بخش خصوصی است که امیدواریم با رایزنی هایی که دراین خصوص انجام شده ، به زودی محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر