جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۷۲۷
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶

​فکرشهر: امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت:مهمترین مطالبه امام راحل، شهدا و ولی فقیه زمان حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است که موجب ذلت و خواری دشمنان می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی افزود: مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای فردی متعهد، متخصص، پایبند به اصول، ارزش‌ها و آرمان‌ها و مردمی به معنای حقیقی را انتخاب کنند.

وی با تسلیت شهادت کودکان بی گناه افغانستانی ضمن اعلام انزجار از این جنایت وحشیانیه گروهک‌های تروریستی با حمایت آمریکا و غرب و تاکید بر لزوم دخالت مجامع بین‌المللی اضافه کرد: اگر این جنایت در اروپا انجام می‌شد یک هفته در دنیا عزای عمومی اعلام می‌کردند.

محموی با اشاره به موفقیت و اقتدار مقاومت ملت فلسطین و ضربه‌های مهلک فلسطینی‌ها بر پیکر صهیونیست‌های کودک کش افزود: رژیم منحوس صهیونیستی مستاصل و رو به زوال و افول است.

امام جمعه شهرستان کنگان گفت: انتظار مردم شهرستان کنگان به عنوان میزبان ۶۰ درصد از طرح‌های توسعه‌ای میدان بزرگ پارس جنوبی توجه و اهتمام بیشتر مجموعه صنعت نفت نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال میزبانان خود است.

وی اضافه کرد: البته بیان این مساله به معنای انکار خدمت‌های برخی از شرکت‌ها نیست.

امام جمعه کنگان با اشاره به رزمایش مواسات و کمک‌های  مومنانه و تقدیر از شورای راهبردی پتروشیمی‌ها گفت: تلاش شورای راهبردی در مواسات و کمک‌های مومنانه، کمک به تجهیز بیمارستان، کمک‌های آموزشی از جمله تهیه تبلت‌های دانش‌آموزی و مانند آن قابل تحسین است و  امید می‌رود این خدمات ادامه دار و دامنه و گستره آن در این شهرستان مهم صنعتی بیشتر باشد.

وی از همت موسسه‌های خیریه، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و بسیجی در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در ماه رمضان تقدیر و بر ضرورت توسعه خدمات به اقشار نیازمند و محروم جامعه در شرایط دشوار اقتصادی تاکید کرد.

محمودی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب و برق گفت: مردم شهر بنک در روزهای گذشته از وضعیت کم آبی بسیار گلایه مند بودند و مسئولان باید برای برطرف کردن این مساله مهم چاره اندیشی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر