دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۸۷۸
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: عملیات اجرایی خط انتقال پروژه آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعب بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر درخصوص اجرای این پروژه گفت: خط انتقال آب پروژه آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعب بوشهر جهت انتقال آب از محل این آبشیرین کن به طول ۵.۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال و قطرلوله ۶۳۰ میلیمتر از محل سایت آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر تا تأسیسات آبرسانی شهید ماهینی و مدت زمان اجرای آن ۵ ماه است.

عبد الحمید حمزه‌پور به پروژه آب‌شیرین‌کن چهارم بوشهر به ظرفیت ۱۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز پرداخت و بیان کرد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۲۴۳۰ میلیارد ریال در ساحل بوشهر در حال اجرا است.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از ۴۰ درصد دانست و افزود: فاز نخست این پروژه به ظرفیت ۷ هزار مترمکعب امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

حمزه‌پور ضمن تبریک عید سعید فطر و با تأکید بر مدیریت مصرف آب اظهار داشت: تنها راه گذر از فصل تابستان، همکاری همه جانبه مشترکان آب در مدیریت مصرف است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از همکاری مردم در صرفه‌جویی آب گفت: در راستای جبران کمبود آب آشامیدنی طرح‌های مختلف آبرسانی در نقاط شهری و روستایی در حال اجرا است که فاز نخست این پروژه‌ها در سال جاری وارد مدار تولید می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر