يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۱۲۵
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: سرمربی تیم والیبال ساحلی پیکان شهرستان دیر گفت: این تیم که به عنوان یکی از ۲ نماینده ایران راهی تور جهانی بلغارستان شده‌است در این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگد.

به گزارش فکرشهر، محمد فرض روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: تیم والیبال ساحلی پیکان که اکنون برای حضور در تور جهانی بلغارستان در شهر صوفیه مرکز این کشور به سر می‌برد نخستین تمرین خود را در زمین ساحلی این رقابت‌ها برگزار کرد.

وی بیان کرد: این تیم روز گذشته نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف حریفی از پرتغال رفت که با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود پیروز شد.

فرض یادآور شد: تور جهانی والیبال ساحلی بلغارستان از ۲۰ تا ۲۳ می ‌‍( ۳۰  اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه) به میزبانی شهر صوفیه برگزار می‌شود که ایران ۲ تیم راهی این رقابت‌ها کرده‌است.

وی ادامه داد: تیم والیبال ساحلی پیکان بندردیر در اوج آمادگی برای حضور شایسته در مسابقات تور جهانی است.

فرض یادآور شد: رقابت‌های جدول مقدماتی این مسابقات امروز (پنجشنبه) برگزار خواهد شد و مسابقات جدول اصلی نیز از فردا جمعه آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در این بین تیم پیکان بندر دیر با مربیگری محمد فرض به دلیل رنکینگ بالای بازیکنان ( رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی ) به عنوان سرگروه در جدول اصلی این مسابقات قرار دارد.

فرض افزود: در این رقابت‌ها ۱۶ تیم حضور دارند که با اتمام مرحله مقدماتی در قالب چهار گروه چهار تیمه به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: تیم والیبال ساحلی پیکان دیر پس از حضور ارزشمند خود در لیگ برتر والیبال ساحلی اکنون داعیه‌دار این است تا با کسب نتایج درخشان پرچم ایران را در این رقابت‌ها به اهتزاز درآورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر