دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۱۴۲
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: در زمان حاضر معادل ۲۰۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال پروژه راهداری و ترمیم و تعریض جاده‌ها و راه‌ها که از مطالبات جدی مردم به شمار می‌رود در این شهرستان در دست اجراست.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کریم علی حسنی روز پنجشنبه در جریال بازدید از پروژه‌های راهداری و راهسازی شهرستان دیر  افزود: روند توسعه و ترمیم راه‌ها و جاده‌های این شهرستان در دستور کار است که بهره‌برداری از آنها موجب شتاب بیشتر شهرستان برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای خواهد شد.

وی بیان‌کرد: اصلاح و تعریض محور دیر به بردخون در دستور کار قرار گرفته و قطعه اول آن با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال به طول پنج کیلومتر از سمت بردخون به دیر در دست اجرا است که بلافاصله قطعه دوم آن به مناقصه می‌رود و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

علی حسنی اضافه کرد: بلوار سازی جاده دیر به سمت بردخون بطول ۱.۵ کیلومتر نیز انجام گرفته که برای بلوار سازی آن چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و ۵۰ درصد کار انجام شده‌است و بقیه نیز در چند روز آینده به سرانجام می‌رسد و بلافاصله قطعه دوم هم با پیش بینی اعتبار لازم در سال جاری به آن افزوده خواهد شد.

فرماندار دیر بیان کرد: دیوار حفاظتی محور روستایی کنارترشان در بخش آبدان با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اجرا است و محور آبدان به سمت دوراهک با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال به دلیل عرض کم و نداشتن شانه خطرآفرین بود که در زمان حاضر تعریض ابنیه‌ها به طول هشت کیلومتر شروع شده و در دست اقدام است.

وی گفت: اصلاح پیچ های جاشک یکی دیگر از مطالبات جدی مردم بود که تجهیز کارگاه شده‌است و اعتبار آن ۴۳ میلیارد ریال است که امیدواریم هرچه زودتر این پروژه‌ها به سرانجام برسد و مردم از آنها بهره ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر