سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۱۸۷
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون در قالب مانور فراگیر شرکت توزیع، با همکاری دستگاه‌های نظامی و قضایی یکهزار دستگاه ماینر غیرمجاز در این استان کشف شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح ششمین مانور یک روزه فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعلام کرد: در قالب این مانور نیز ۶۵ اکیپ اجرایی برای جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز فعال شدند که دستاوردهای آن کشف ۷مرکز و ضبط بیش از ۱۲۶ دستگاه ماینر غیرمجاز بود.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰هزار کیلووات رمز ارز غیر مجاز در استان فعال باشد که مقابله با آنها از اهداف مهم شرکت می باشد.

حشمتی ادامه داد: هر یک دستگاه ماینر معادل یک کولر گازی برق مصرف می‌کند که علاوه بر تضییع حقوق بیت المال باعث ایجاد اختلال در برق رسانی پایدار به مردم در فصل تابستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ساماندهی انشعاب‏‌های برق غیرمجاز از جمله اولویت‎های اصلی و راهبردی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است چراکه تحقق این مهم ارمغان‌آور برق پایدار برای مشترکان شرکت در استان بوشهر است.

حشمتی گفت: درششمین مانور اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق در استان بوشهر نیز ۴۲۰ نقطه مورد بررسی قرار گرفت که ۱۷ مورد انشعاب غیرمجاز برق در استان کشف و جمع آوری شد.

حشمتی یادآورشد: ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری ادارات استان ، ارزیابی آماده به کاری سامانه‌های اطلاع رسانی خاموشی(برق من)و پاسخگویی۱۲۱، تعدیل روشنایی معابر با تکمیل آرایش یک در میان چراغ‌های روشنایی شبکه‌های توزیع با همکاری ادارات راه و ترابری در تعدیل روشنایی بین شهری از جمله اهداف ششمین مرحله مانور اقدام فراگیر شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بود.

وی افزود: در قالب مانور کاهش مصرف روشنایی معابر شهری، بین شهری و پارک‌ها با همکاری شهرداری ها انجام شده که در نتیجه آن تاکنون بیش از ۳۷هزار چراغ تعدیل شده که این موضوع باعث کمک به کاهش پیک بار شب می‌شود.

وی با اشاره به کاهش بارندگی و کمبود آب نیروگاه‌های برق آبی و همچنین افزایش دما نسبت به سال قبل که افزایش مصرف برق را به دنبال داشته، افزود: تابستان بسیار سختی پیش روی صنعت برق است که امید است با همراهی و مشارکت مردم  زمینه برای عبور با حداقل خاموشی فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر