شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه کاروان تدبیر و امید در دوازدهمین سفر استانی رییس جمهوری به بوشهر سفر کرده است ، سه شنبه در نخستین روز این سفر از پروژه تالار مرکزی در دست ساخت بوشهر دیدن کرد و با روند اجرای این طرح آشنا شد .به گزارش فکرشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دراین آیین گفت: تالار مرکزی بوشهر در سال 88 با زیربنای 14 هزار متر مربع آغاز شده است که به دلیل کمبود اعتبار هم اینک حدود 20درصد پیشرفت فیزیکی دارد.دکتر حمیده ماحوزی افزود:تالار مرکزی بوشهر شامل یک سالن اجتماعات یکهزار نفری و سالن های تخصصی موسیقی و نمایش است.
کد خبر: ۸۹۳۱
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه کاروان تدبیر و امید در دوازدهمین سفر استانی رییس جمهوری به بوشهر سفر کرده است ، سه شنبه در نخستین روز این سفر از پروژه تالار مرکزی در دست ساخت بوشهر دیدن کرد و با روند اجرای این طرح آشنا شد .
به گزارش فکرشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دراین آیین گفت: تالار مرکزی بوشهر در سال 88 با زیربنای 14 هزار متر مربع آغاز شده است که به دلیل کمبود اعتبار هم اینک حدود 20درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکتر حمیده ماحوزی افزود:تالار مرکزی بوشهر شامل یک سالن اجتماعات یکهزار نفری و سالن های تخصصی موسیقی و نمایش است.

وی بیان کرد : کمبود شدید فضای فرهنگی یکی از مشکلات جدی فراروی فعالیت اهالی فرهنگ و هنر در استان بوشهر است.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آیین بر سرعت بخشی در اجرای این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

بازدید از گالری نقاشی مهدی مظلوم زاده هنرمند بوشهری که با اثر ' دلقک ها' در آذر ماه امسال موفق به کسب رتبه نخست دو سالانه نگارگری ملی ایران شد از دیگر برنامه های کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان بوشهر بود.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در قالب 14 اثر آبرنگ و گواش از 20 تا 26 ماه دی جاری در سالن حوزه هنری بوشهر برپاست.

نشست با اصحاب فرهنگ و هنر استان بوشهر و شرکت در جمع نخبگان و علمای بوشهری از دیگر برنامه های کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوازدهمین سفر کاروان تدبیرو امید به این استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر